Loso Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Hei alle dere som prøver. Da har jeg for første gang siden jeg mistet for vel 1 mnd siden motet meg opp til å logge meg på disse sidene igjen... Det var faktisk en liten påkjenning å komme over denne bøygen. Jeg har ikke vært på denne siden mange ganger men nå tar jeg turen hit....Jeg er snart 39, huff huff:) og jeg så heldig at jeg har en liten på 3,5 år allerede.Men vi ønsker oss et lite vidunder til og det håper jeg at vi får til igjen. Har prøvd en stund og var så heldig at vi ventet en liten til høsten, men det gikk galt. Så nå er det bare å håpe på at vi kan få det til igjen...... Håper å bli "kjennt" med dere som er i" samme båt" og som har noen år på baken:) Det er godt å snakke med andre som sliter med det samme. Lykke til dere som prøver
Vegaspia Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 heisann og velkommen hit, Godt å høre det er flere...og vi må bare holde sammen... jentene her er flinke til å støtte hverandre. Jeg har blitt kjent med 2 flotte jenter her (fra Drammen) og begge er så heldige å være gravide. Og de er eldre og like gammel (LES UNG) som meg. Jeg er 44... Så det går an ) Har selv prøvd i over 2 år nå, men en SA for snart 2 år siden ( Lykke til med prøvinga !! klem
Hillbillie Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Hei Loso, velkommen inn! Det er kjempefint å være inne her og "snakke" med andre i samme båt, er ikke alt man vil belemre sine nærmeste med, og ikke alle som forstår som ikke har vært i samme situasjon selv. Jeg har inntatt venteposisjonen nå, iflg gyn skulle jeg ha eggløsning i går og det tror jeg stemmer. Hadde masse stikninger igår, litt idag også men ikke så mye. Håper at det er egget(ene) som slipper jeg kjenner! Skal ta blodprøve i slutten av uka for å se om jeg har hatt eggløsning. Nå kan jeg bare krysse fingrene og håpe...igjen....",)
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Så spennende, vi har også inntatt venteposisjonen, hadde positiv EL-test igår morges, så det er spennende :-) Ser at du har IKM dagen etter min antatte IKM, så vi får krysse fingrene ...
Hillbillie Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Så spennende! Vi får følges ad gjennom ventingen og satse på to positive tester neste helg!
Loso Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2009 Takk for hyggelige svar:) Har ikke kommet så langt at jeg har begynnt å tenke på eggløsningsdato ennå, men det er jo ikke dumt å finne ut av det. Er ikke helt oppdatert på hvordan det foregår. Har bare gått ut fra når jeg kjenner stikkinger og murring der nede.Men det finnes vel mye mer nøyaktige metoder for det skjønner jeg. kan noen si litt om det og forklare hvordan jeg går frem.... Føler meg litt på tynn is nå..... Lykke til med deres forsøk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå