Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Vil gjerne høre deres meninger,synes det er litt søtt,men er usikker..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Hadde jeg hatt ei jente kunne hun godt hete det ja:) Kjempefint, synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Synes det er veldig fint, hvis man tenker i gata Malin, er det mye lettere å uttale og renere. Pent og litt søtt ja er fordel at det ikke er så poppisnavn.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Jeg synes det er harry... men det har sikkert sammenheng med at det bodde en maiken i nabolaget mitt da jeg var liten, som var ganske harry,.. er det ikke alltid sånn at man forbinder navn med de man kjenner som heter det?.. Broren hennes het for øvrig Jim Ronald... he he..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 Greit nok til ei lita jente, men funker ikke på en voksen dame. Man må tenke litt på at navnene de får, skal de ha hele livet. Blir litt som med Silje, søtt for en søt og blid lita lyshåret jente, men tenk deg ei sur og morsk dundre på 60...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Jada alltid noen idioter som kritisere navn som andre har tenkt og kalle ungene sine... Fatter ikke at enkelte her inne virkelig er så barnslig.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Stilig og søtt:) Det er sant at de blir voksen en dag,men det blir jo sannsynligvis alle Leah'ene og Sara'ene også.Man venner seg lett til navnet,og Maiken synes jeg ikke er useriøst i det hele tatt. Jeg kjenner en dame på over 50 som heter Pia.Det er det nesten ingen 50åringer som heter,men nå er jeg så vant til navnet,og det kler henne kjempegodt:) For å si det enkelt da,Maiken kan like gjerne bli advokat som en Hilde kan.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #12 Skrevet 8. mars 2009 Forferdelig; du spør, jeg svarer:) Minner meg alltid om noen som skal si "marken" og ikke klarer å si r...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå