Mariellem Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Lågprisvaruhuset Gränslöst Töcksfors trenger en adresse
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Du har ikke Google du eller? Bare google navnet du har gitt selv her, kopier og lim inn faktisk, så fikk jeg ca 50 treff, hvorav omlag 20 av den har den faktisk adressen og resten har postboksadressen.
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 I tillegg finnes det noe som heter eniro.se, som er telefonkatalog med gule sider.
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Lågprisvaruhuset Gränslöst Väst AB. Brogatan 5 46238 VÄNERSBORG (Västra Götaland)
Mariellem Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2009 Jo, jeg har google. Men synes ikke det var så lett å finne, ellers hadde jeg ikke spurt her. takk parttwo, men det var feil adresse. skal ha til den som er i Töcksfors.
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 jeg vet ikke helt akkurat hvor lågprisvaruhuset er, men jeg vet hvor Töcksfors er.. og det er ikke så veldig stort..så sikkert lett å finne.. men jeg har aldri kikka etter det når jeg har kjørt gjennom der.. var der sist helg faktisk... kjører forbi der hver gang vi skal til ferieleiligheten til foreldrene mine..
heisand? Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Älverudsvägen 1, 67010 TÖCKSFORS riktig? det er kjøpesenteret
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 mannen sier han har sett det, men husker ikke helt hvor det var da.... men han mener vi har kjørt forbi det altså.. men uansett som jeg sa over her, så er Töcksfors et lite sted.. så kommer du deg dit klarer du å finne det.
Mariellem Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2009 Vi skal på kjøpesenteret, det vet jeg hvor er. Men så skal vi kjøpe et lekekjøkken som de jeg fikk beskjed om at de selger på disse stedene: "Tack för ditt mail. Du kan köpa vårt minikök hos nedan butiker Kjells Lek o Hobby Strömstad Lågprisvaruhuset Gränslöst Töcksfors Olles Uddevalla" Det ser ikke ut som det er på kjøpesenteret. Og hvis det er langt unna kjøpesenteret tror jeg heller vi drar mot strømstad. Men de som har kjørt forbi mener det ikke er langt unna? eller?
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. mars 2009 #10 Skrevet 7. mars 2009 nei det kan ikke være langt unna, for den plassen er jo ikke stor. hvis du alikevel skal på kjøpesenteret kan dere jo bare spørre der.. så får dere forklaring.. eller du kan sende en mail tilbake til de du fikk denne mailen av, og be de forklare hvor det ligger i forhold... men om du går på eniro.se og søker på töcksfors så får du opp et kart.. så hvis du kan få tak i adressa til den butikken så finner du det ganske lett tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå