Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 som virkelig funker på å få igang en fødsel??? jeg må bare ha ut denne ungen nå før jeg begynner å få skikkelige deprisjoner :S føler meg som en stor egoist, men jeg kjenner på meg selv at dette kan ikke gå stort lenger.... har så utrolig mye hengene over hodet mitt å vil ikke påføre mitt ufødte barn mine vonde følelser jeg får med å ha alt dette over meg..... (((( de siste nettene har jeg hadt en sterk følelse av at nå starter det nok snart, i løped av natten.... men ikke noe skjer. vær så snill hjelp....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 prøv å ikke stresse med saken, slapp av og ha sex....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Ikke stress. Barnet har best av at det kommer til terminen.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 hadde jeg kunnet styre det så hadde jeg jo ikke stresset men har så utrolig mye å tenke på at jeg blir psykisk knekt. å da hjelper det ikke at resten av kreftene tappes av graviditeten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå