Silker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 http://pascal.no/produkter/bryllup/ Verdt pengene? Og er den like god som den ser ut?
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Det var en nyyyyydelig kake snuppa! Litt utenom den vanlige kjipe bløtkaka Har ikke smakt den, men som den kakemonsen jeg er så er den sikkert god...hehe Når gifter du deg?
Silker Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 jeg også syns det er såååå pen Og er ikke så glad i marsipankake... Så tror vi skal gå for den, hvis smaken er god da... 26 september er the big day Alt bra med magen? Flyttet enda?
OsloMor Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Var i bryllup der de hadde denne kaken, men lucky me gikk på melkefri diett og kunne bare spise kransekake:( Men, mannen synes kaken var veldig god.
Silker Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2009 Bra mannen din likte den da 1-0 til pascal
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Åh, så koslig! Du blir sikkert en vakker brud, har du funnet kjole da? Magen går det bra med, han sparker heftig. Verre med bekkenet, men jeg trøster meg med at det er maks 10 uker igjen. Har heller ikke flytta, har ikke fått solgt, går tregt Kjenner jeg er skikkelig utålmodig!
Koseklompen Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Den kaken så hærlig ut.. Den er sikkert kjempegod også.. Har vært på Pascal og spist kakene der og de er bare himmelsk.....tviler ikke et sekund på at denne er god...
Mom2Two Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Den kaken er nyyyyydelig:-)))))) Har smakt den mange ganger. 1000 ganger bedre enn marsipankake.
Silker Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2009 Så bra )) Ikke alltid vakre kaker nødvendigvis smaker godt....
Mom2Two Skrevet 7. mars 2009 #10 Skrevet 7. mars 2009 Men det gjør denne! Promise! Den er veldig frisk og god.
Mom2Two Skrevet 7. mars 2009 #11 Skrevet 7. mars 2009 Ellers har de også utrolig gode og kjempefine kaker på Kristines fristelser i Kirkeveien. Anbefales virkelig. Skal se om jeg finner wesiden deres for deg.
♥binna♥ Skrevet 7. mars 2009 #12 Skrevet 7. mars 2009 Har smakt den - den er god ja! Om det er verdt pengene? Spørs hvor mange du har av dem...
Mom2Two Skrevet 7. mars 2009 #14 Skrevet 7. mars 2009 Du må virkelig sjekke ut galleriet over bryllupskakene på kristines.no De var virkelig flotte. Har smakt mange forskjellig av de kakene, og de er alle supergode. De er faktisk tatt for å være bedre enn Pascal blant de kresne:-)
gossegass Skrevet 7. mars 2009 #16 Skrevet 7. mars 2009 Jeg stemmer for Kristines. Frukt terten er fantastisk - kjøper en stor hvert år når jeg har bursdag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå