2SmåTroll Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Skal kose meg med reker når minstemann er lagt i kveld. Og det hadde vært godt med en god hvitvin ved siden av. Men jeg får meg liksom ikke til å åpne en hel flaske for jeg har lyst på et par glass. Synes det er litt rart og drikke alkohol alene. Er det bare jeg som føler det slik?
NormaJean Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 jeg syns vel egentlig ikke det er så veldig rart å nyte noen glass vin til god mat. at du er alene skal jo ikke være noen hindring? kos deg sier nå jeg:)
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Pappvin eller små flasker :-) Går fint å drikke vin til maten selv om en er alene ... det smaker ikke vondt med mindre man deler den med noen vettu!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 ja det gjør jeg. er mye alene pga jobben til sambo. og da er det litt deilig og av og til slenge beina på bordet og kose seg med en øl eller et glass vin på kvelden
Musemor med tre søte små Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Vi pleier å ha en kartong stående vi, så ja, jeg kan finne på å ta et glass dersom jeg sitter alene en kveld, men syns nok en flaske høres litt mye ut.
2SmåTroll Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2009 Da kan det nok hende jeg åpner en flaske. Og håpe at ikke hele flaska forsvinner
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Nei det gjør jeg ikke. Jeg liker ikke å drikke når barna er hjemme selv om de sover. Det hender jeg tar meg 1 smirnoff ice hvis sambo maser litt. Han kan godt ta 2-3 øl, det gjør meg ikke noe. Men jeg liker ikke å gjøre det.
fox`y Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 nei jeg gjør ikke d:) koser meg me pepsi max jeg:p sambo er jo borte 7-8 mnd i året så syns d er så kjedelig. vi drikker sjelden alkohol når han er hjemme også da.
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. mars 2009 #13 Skrevet 7. mars 2009 Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg blir brisen av et glass vin, så det skulle tatt seg ut. Men kos deg hvis du ønsker det! Og ikke blir like fort full som meg:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå