Gå til innhold

Mistet autorisasjonen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på et intervju på sykehuset på mandag, fikk beskjed om å ta med autorisasjonen min. MEN... Nå kan jeg ikke finne den og vitnemålet mitt!!! Vi har akkurat flytta, og den er sporløst borte:(. Noen kloke hoder som vet hva jeg bør gjøre?? Hilsen rote hue...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du kan kontakte utdnningsstedet for ny kopi?

Skrevet

Du har to dager å lete på, det er vel nok? Ellers må du bare fortelle sannheten, men du gir et dårlig inntrykk av deg når du ikke holder orden på papirene dine.

Skrevet

jaja,er du et sånt rotehue,er det kanskje like greit at du ikke jobber på sykehus

Skrevet

Så slemme dere er da? Hun kan vel være skikket for å jobbe på sykehuset selv om hun har vært uheldig og rotet bort papirene.

Du må nok kontakte utdanningsinstitusjonen ja. Håper de kan skrive ut en ny til deg! Lykke til.

Vil legge til at da jeg så innlegget (overskriften), tenkte jeg at det var feks en lege som hadde gjort noe krim og mistet autorisasjonen;)

Skrevet

Gå inn på www.safh.no der finner du hvertfall noe om autorisasjonen din:)

Skrevet

En ny arbeidgiver har tilgang til autorisasjoner på nettet direkte selv. Min arbeidsgiver kunne i allefall det, og gjorde det. Tror ikke det er noe å stresse med, men kontakt kontoret på mandag du så kan de kanskje fakse det til personalavd på sykehuset om du synes det er tryggere.

Til andre her oppe, har dere noen ganger flyttet selv?? Herregud, ting kan da bli borte spes i flytting eller ting man ikke bruker hver dag. Man er da bare menneske i helsevesnet åsså!!!! Jeg blir så vannvittig provosert av slikt.

Skrevet

Tusen takk for svar til dere som svarte meg skikkelig. Skal ta kontakt med skolen på mandag, så ordner det seg sikkert :) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...