Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Jeg sliter med å klare så spise nok i løpet av en dag.Spiser som oftes ikke før middag og så blir det kvelds.Av og til spiser jeg to skiver brød med skinke og ost til fruksot.Jeg eier ikke mat lyst, men har 20 kg pluss.Spiser ikke snop, men er litt fæl på colaen om kvelden.Skule så gjrene fått litt mer matlyst/energi..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Vet du hva? Venninna mi har slitt med akkurat det samme. Hun og jeg begynte sammen på frokostkonseptet og hun har gått ned 10 kg snart. Hun spiste ikke nok og forbrenningen var dålig. Nå er hun et nytt menneske, får i seg 5 måltider daglig og kroppen hennes forandrer seg hele tiden til det positive. Det er ikke verre enn å prøve det et par mnd for å se. Du vinner mye på det om det fungerer like ra på deg som på oss:)
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 ja, det skulle jeg tro. Du spiser lite, og det er ikke bra for forbrenningen. Mange som sliter med å få i seg nok. Og det tar veldig kort tid å lage en shake;) Lett å få i seg også. Som jeg har forstått det er konseptet både til de som vil ned i vekt, de som vil spise mer, de som trenger energi og de som trenger mer vitaminer. Haugevis med idrettsfolk som bruker herbalife. Lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå