♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Jeg er i uke 4 + 3. 1. Selv om jeg har to barn fra før, husker jeg ikke når det er vanlig å dra på legekontroll første gangen... Når dro dere? 2. Jeg gikk kun til fastlegen min forrige gang, og hadde god erfaring med det. Jeg har hatt to "problemfrie" svangerskap uten blødninger, smerter o.l. Hadde jeg ikke det, ville jeg nok ha gått til jordmor også. Denne gangen vurderer jeg å gå til jordmor. Det er siste svangerskapet mitt (tror jeg...), og vil vel tro at en jordmor har litt bedre tid m.m.? Hva har dere valgt?
nutri Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Jeg gikk kun til fastlege sist gang, med min første. Veldig fornøyd med det. Dvs var innom jordmoren på det legekontoret én gang, men ikke fornøyd, syntes hun var treg og ikke noe mer opplysende enn legen min. Hadde et problemfritt svangerskap, fin form hele tiden. Kommer til å gå bare til lege denne gangen også tenker jeg. Føsrste kontroll vanligvis mellom uke 8-12, hvis alt er vel. Noen får tidligere hvis de trenger/vil ha ekstra oppfølging. Jeg har fått i min uke 8 denne gangen. Første gang fikk jeg 1.kontroll i uke 12, syntes det var lenge å vente.
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 Takk for svar:) Jeg kommer nok til å satse på en legetime rundt uke 8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå