moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Jeg får i en forening. Vi er 4 stk og neste gang kan ikke jeg gå. Burde de andre da droppe det eller bare ha uten meg? Evnt utsette det et par uker så det passer for alle?
mayaya Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 kommer også an på hvor ofte dere treffes? er det to ganger i året, så kan det vel vente liksom Men det viser seg jo at det ofte er sån at ikke alle kan samtidig.. og da er det vel bedre med noen enn ingen??
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2009 Vi møtes ca 6 ganger i året. Vi avtaler på hver forening når vi skal møtes neste gang. Vi har flyttet den før pga ei som ikke kunne. Men denne gang har det kommet noe i veien og jeg får ikke barnevakt. Vi bytter på å møtes hos den ene, som lager noe lettvindt mat og dessert. Så sitter vi å prater utover kvelden/natta.
Gjest mphs Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Vet ikke om jeg mener de burde, men kan du ikke bare spørre de?
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 jeg er med i en sånn som treffes sånn annen hver - hver tredje/fjerde uke.. vi prøver å få det til å alle kan.. men med flere med turnusjobbing o.l.. så er det vanskelig... og noen ganger får vi det bare ikke til.. uten at det blir for langt opphold mellom hver gang.. det er jo fordelen med å treffes litt ofte også.. at det ikke gjør noe om en går glipp av det en gang.. kan du ikke spørre de du skal treffe om de ikke kan flytte treffet da??? værste svaret du kan få er jo nei...
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2009 Jeg burde vel ha spurt om de kunne utsette det. Nå føler jeg meg utfor neste gang. Vet ikke hvorfor, vi treffes jo utenom gruppa også. Men det som er poenget er at etter gruppa sist var det ei som løp rundt til alle med (i alle fall mye av det jeg hadde sagt) og vridde på det sånn at jeg får høre det igjen fra andre. Så jeg hadde tenkt å ta opp at man går da ikke rundt å forteller ting som vi snakker om. Og man vrir i alle fall ikke på det sånn at folk tror jeg går og snakker drit om andre. De vil ikke komme til meg pga føre.
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 oppfører virkelig voksne mennesker seg sånn???? høres jo ut som en fjortisgjeng det her.... unskyld meg altså....
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2009 Ja jeg ble helt sjokka. Hadde tenkt lenge å bare slutte. Sambo synes også jeg burde det for hun har gått rundt der som vi bodde før og sagt at vi har gjort noe helt fælt. Men så synes jeg etter å ha tenkt litt at hun kan ha godt av å få slengt i tryne at sånn gjør man ikke! Ikke sikkert det hjelper heller, men jeg vil i alle fall si at jeg vet at det er du som har sagt det og de som du lyver til vet at du lyver!
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. mars 2009 #11 Skrevet 7. mars 2009 skjønner deg godt! du får ikke forklart de andre at det er sånn det er da?? og at du veldig gjerne vil være med for å få konfrontert henne... forklare at du ikke får barnevakt og at eneste muligheten da er å flytte treffet eller at de kommer til deg?
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2009 Det er kanskje litt sent å avlyse 2 1/2 time før??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå