Gå til innhold

Rift i reima tec'en. Hvordan fikse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sydd sammen en rift i reima-dressen? Grrr. Vi har jo troll-dress også, men lille synes det er litt kronglete med foret og vil helst ha ting på med en gang. Hadde det vært opp til meg så hadde hun brukt troll-dressen hver dag. Bedre kvalitet!!!! Grrr.

Så, what now. Riften går på tvers av overarmen liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo sy, men gjør på en måte vondt verre med det. Jeg vill forsøkt å få tak i skikkelig lappesett. Det finnes noe som heter Tear Aid, som er en kraftig tape man setter på. Hør der du kjøpte dressen, evt en sportsbutikk om de har lappesett til tekniske stoff.

Skrevet

Ja, kjøp sånne lapper som du bare klistrer på. Har de i sybutikker ol. De er kjempekraftige og tåler vask og bruk=)

Skrevet

ah takk damer! dere er bra å ha!

Skrevet

Hei snuppa:)

Send meg adressen din på en pm så skal jeg sende deg spesialtape i posten. Den setter du på undersiden av riften og syr + stryker:) Fikk fra Reima i dag etter et tips fra en kunde faktisk. Visste ikke at det fantes en gang jeg....

Skrevet

:o

hva skal du ha for den da? når du sier undersiden, mener du liksom på innsiden?

pm kommer.

Skrevet

Kjære deg.... skal ikke ha noe da:) Den må på undersiden av riften ja.

Skrevet

jammen jammen. oi så snilt!! :DD kan jo betale deg for porto da?

Skrevet

næææææhhhh går så bra:) Men du kan gi meg en tilbakemelding på hvordan det ble så jeg får høstet litt erfaring.

Skrevet

ja det kan jeg!! :D så kjekt altså.

Skrevet

Denne tapen brukte jeg på minstegutten min sin dress.. Tror jeg fant en mailadresse på Reima sin hjemmeside og sendte dem en mail.. Fikk da ca. 1/2 meter med tape i posten samt bruksanvisning på hvordan den skulle festes.. Jeg brukte strykejern for å få tapen på dressen hans. Tok tapen inn i foret og strykte hullet sammen. Fungerte som en tape.. Den er helt tett i dag ;)). Jeg trengte ikke å sy noe men så var ikke hullet hans kjempestort heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...