Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann alle sammen og god måren.. har noen spørsmål her jeg hehe..

som sagt innlegge mitt heter stiker i sjeden så nå skal dere høre. for en uke siden va jeg på sykehuset og ble strippet hadde 2 cm åpning og var moden, og etter og har lest innlegge om sjekke åpning selv mener jeg at jeg har mer enn 2 cm nå.. en del mer.

jenta mi har festa seg også det fikk jeg besjed om hos jordmor på torsdag.. men etter jeg var der så kjenner jeg fremdeles konstant nertrykk og at det stiker i sjeden slik at det jør vondt.. håppet litt til for det sjer jærne når hun er våken.. ellers føles det ut som hun lurer seg ut..

tingen er at min mor hadde 6 cm åpning me mei uten at hun viste det og fødselene hennes har gott relatift ganske fort. så ja jeg kjenner det stikker en del i dag..

det med og sjekke åpningen selv også kan jeg lettere kjenne hode nå. slepper liksom med og stresse me og finne det eler strikken for den er helt me hodet nå.. og ja kjenner det med en gang jeg kjenner i sjeden.

hadde samleie i går så var nesten lit redd han skule dunke henne i hode... så ja.. noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...