Gå til innhold

slimpropp? litt ekle detaljer. sorry..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror kansje slimproppen gikk i dag. men jeg er jammen meg ikke sikker.. var på do i dagtidlig, plopp sa det.. også lå det en klump med slim i do.. ikke mye... også var det helt hvitt nesten.. det var heller ikke noe blod i klumpen,.kan det ha vært slimproppen??

senere i dag har jeg hatt skikkelig mensen smerter.. noen som vet hva det vil si også? hvorfor man får sånne smerter?

er forresten 36pluss to i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gikk idag også. masse gult og brunt slim- det var ikke til å være i tvil om liksom!

høres jo ut som din ihvertfall har begynt å gå da =)

mens-smerter er nok modning av livmorhalsen. ikke noe farlig =)

Skrevet

okay. er førstegangs fødende og har masse spørsmål.. hehe:) ja kansje den har begynt å gå. jeg håper på det i allefall.. men jeg vet liksom ikke hvor mye det skal komme ut heller.. om det bare er en liten klump eller mere.. og hvordan den skal se ut...

Skrevet

Hmmm, vanskelig å si.

Har dere hatt sex i det siste?

Kan være sædrester som har kommet ut også, de blir gjerne litt geleaktig og hvite.

Jeg har ikke vært borti at slimproppen har vært hvit.

Første gang var den grønn/gul

Denne gangen (i dag faktisk) gul/brun, og så har det kommet en del slim med blod i resten av dagen.

Men alle er jo forskjellige da, og det er nok sikkert proppene også.

Sist gikk proppen flere uker før fødselen

Nå gikk den når jeg er 2 dager over termin.

Skrevet

Forrige gang gikk slimproppen 10 dager før fødsel. Var ikke i tvil om at det var den, for det som kom var det seigeste slimet jeg noengang har sett og gult på farge. Det kom mer slim i dagene som fulgte og kynnerene ble mer intense og vonde. 2-3 dager før fødsel kom det blod i slimet og kynnerne kunne vel kalles uregelmessige rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...