Juni prinsesse Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Sniker meg innom fra 2. tri for å høre om noen av dere som er kommet litt lenger kanskje kan hjelpe... Jeg blir sprø!! Jeg må på do hele tiden! Minimum 2 ganger i timen, og ofte opp i 4-5 ganger i timen. Og ordentlig, ikke bare litt... Selv om jeg har vært på do for 10 min siden, kan jeg bli overmannet av en følelse av å måtte på do, og det i en slik grad at det faktisk gjør vondt. Dette er utrolig plagsomt, for det første så er det mye jeg ikke kan gi meg i kast med fordi jeg må på do hele tiden og det forstyrrer dagene mine veldig, for det andre så er det vondt og ubehagelig. Noen som har noen erfaringer, tips eller gode råd? Spesielt ville jeg gjerne visst om det er noe jeg kan forvente at går over, eller om jeg må gå slik helt frem til juni (er i uke 25 nå). Og også om det er noe som forårsaker det, som eventuelt kan behandles... Alle tips mottas med STOR takknemlighet. )
Maf og lillemann Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 føler med deg! er ikke noe man kan gjøre med det tror jeg.. men i mitt tilfelle gikk det over når jeg kom ved ca 32-33 uker. da var vel babyen såpass stor at den lå stabilt, og har sine faste sparkesteder (som heldigvis ikke er ved urinblæren) må tisse ofte nå også, men det er liksom ikke sånn at jeg må på do igjen i det jeg trekker opp buksa! så det blir nok bedre! hold ut! hehe
Juni prinsesse Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 Du ga meg i hvert fall et håp om at det kan gå over! ) Jeg lurer på om det kan være det at hun ligger med hodet ned, og at blæren derfor ikke gis mulighet til å utvide seg fordi det er for trangt og at den derfor umiddelbart føles full. Noen som vet om jeg kan finne ut om hun fremdeles ligger med hodet ned (hun gjorde det på UL)??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå