Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt en stund nå, og har da hatt tid til å gjort klart barnerommet, vasket klærne o.l

Så nå ser jeg etter et lite prosjekt jeg kan begynne på - for å få tiden til å gå litt fortere...

Vet at det er mange som strikker under svangerskapet f.eks...

Hva gjør dere for å få tida til å gå? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! :)

Jeg har vært sykemeldt siden desember og har termin i april. Har desverre fått kraftig bekkenløsning i dette svangerskapet (venter nr 2). Jeg har allerede gjort klart til poden... Handlet inn litt etter litt og nå er alt i hus, ferdig vasket og på stell. Jeg har fremdeles en måned igjen... Får vel ut å kjøpe meg litt bøker kanskje? Jeg er ingen strikker...

Skrevet

jeg har en mamma som er veldig kreativ og har begynt å jobbe i en garnbutikk :)

så her går det i strikking og hekling.. jeg har fått helt DILLA.. er så gøy.. og tiden går mye fortere...

har strikket til kjole og sparkebukse og heklet kjole til velse mor i magen :) og strikket en duffelcoat og langlue til han minsten på 1 og et 1/2 år... og nå er det sokker til samboeren min...

pluss heklet masse luer og grytekluter....

tar helt av.. hehe er så gøy!!!!! men det er meg da..

jeg kunne ikke hekle fra før...

og har strikket minimalt egentlig.. men nå går det bare bedre og bedre....

ANBEFALLES i allefall herifra...

og du trenger ikke å kunne noe fra før, går veldig lett å lære.. iallefall hekling....

er masse fint man kan lage uten at det tar flere år liksom...

Skrevet

Jeg har 20 dager til termin:D Har nettopp startet å strikke et rosa lappeteppe til lille jenta i magen som skal tøves:) Har et lite håp om å bli ferdig til hun kommer.. men det spørs:p hehe..

Skrevet

hei hei der.

jeg har å en masse fritid, så jeg hekler en masse. venter jente så her går det i kjoler drakter sparkebukser å selvsagt en masse babytepper. kjempe kos å holde på med :)

kan virkelig anbefale å hekle istede for å strikke, jeg synes i hvertfall det går mye fortere en å strikke vist en ikke er en dreven strikker da :)

Skrevet

Jeg har begynt å sy lappeteppe til vogna! Har 6 dager til termin, så får se om jeg rekker å bli ferdig før tulla kommer!

Laget lappeteppe til vogna sist jeg var høygravid også!

Skrevet

Jeg ahr kjøpt nytt spill til xboxen, satser på å runne spillet før tuppa kommer.

Skrevet

Jeg har etter tips fra noen her begynt å bake. Har en mnd igjen til termin og frysen begynner å bli full! Det er greit å ha masse i frysen til de som kommer på besøk for å se den lille:)

Vurderer å begynne på et lappeteppe når det ikke kommer mer inn i fryseren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...