Juni prinsesse Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Sniker meg innom fra 2 tri, for å høre om det er noen av dere som er kommet litt lengre som kanskje kan hjelpe... Jeg blir sprø!! Jeg må på do hele tiden! Minimum 2 ganger i timen, og ofte opp i 4-5 ganger i timen. Og ordentlig, ikke bare litt... Selv om jeg har vært på do for 10 min siden, kan jeg bli overmannet av en følelse av å måtte på do, og det i en slik grad at det faktisk gjør vondt. Dette er utrolig plagsomt, for det første så er det mye jeg ikke kan gi meg i kast med fordi jeg må på do hele tiden og det forstyrrer dagene mine veldig, for det andre så er det vondt og ubehagelig. Noen som har noen erfaringer, tips eller gode råd? Spesielt ville jeg gjerne visst om det er noe jeg kan forvente at går over, eller om jeg må gå slik helt frem til juni (er i uke 25 nå). Og også om det er noe som forårsaker det, som eventuelt kan behandles... Alle tips mottas med STOR takknemlighet. )
Thessa og Bebbis Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Ikke for å ta motet fra deg, men slik du beskriver dine plager har jeg hatt det også, og har det ennå. Er i uke 32. Men det kan være UVI altså, siden det er vondt? Lever en urinprøve hos legen så finner de det ut med engang :-) Men trenger ikke være det heller. Hatt vondt hele veien og kan tisse fler enn 5-10 ganger i timen. Ikke moro!
Juni prinsesse Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2009 Det er ikke en infeksjon. Har hatt proteiner i urinen, så jeg har levert urinprøve til legen hver uke de siste 6 ukene. Det ville de jo ha oppdaget, om det var en infeksjon. Jeg tror heller at det er plassmangel, men jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe...
Gjest leelu25 *høygravid* Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Da er det bare å glede seg til 3. trim.. det blir bare verre og verre etterhvert som babyen vokser, og når hode fester seg i bekkenet legger det enda større press på urinblæra som da vil være på strl. med en peanøtt.. Kjeeempegøy å tisse 100 ganger hver natt. hehe
Thessa og Bebbis Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Oki, er det ikke uvi så er det nok "bare" plassmangel ja. Vet desverre ikke om noe som hjelper.
Juni prinsesse Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2009 I går kveld hadde jeg et vannvittig spetakkel nede i magen min. Den hoppet og spratt og sprellet i en halvtimes tid. Nå sparker vår lille frøken meg plutselig i siden i stedet for rett foran, og.... JEG MÅ IKKE SLIK PÅ DO LENGER!!! ) Tror rett og slett at hun har snudd seg, og at jeg nå har litt bedre plass!! Aner ikke hvor lenge det varer, men får nyte hver eneste dag mens det varer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå