Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forløftet meg på 2-åringen i går (syk stakkar) og har i dag vondt i bekken, men også i livmora kjennes det ut som. Tror det er muskelvondt, for det gjør veldig vondt når jeg nyser f.eks. Men kan det være farlig for lille frø? Tror egentlig ikke det, men liker ikke at det gjør såppas vondt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det i sidene du får vondt når du nyser? det er vel fordi livmoren strammer seg.. jeg nyser veldig mye pga allergi.. å det gjør så vondt :(

Men er visst helt normalt

Skrevet

Nei det er liksom i livmora, under, helt nede mot skambeinet og utover. Muskelfester??

Skrevet

ja.. jeg kjenner det bare i ene siden da.. men kan være at jeg snur på meg.. men du kan uansett spørre lege eller jordmor :) Bedre å spør for mye enn for lite :)

Skrevet

Jeg løfter av og til mye tungt på arbeid. Legen sa det ikke var farlig så lenge jeg ikke måtte ta i så jeg ble "rød i ansiktet og skar grimaser" som han sa. Men jeg liker det ikke helt..for har en del stikninger i magen..

Skrevet

lege og jordmor hos meg har sagt at jeg ikke må løfte tungt uansett.. Man skal jo ikke det dersom man er gravid..

Skrevet

Da regner jeg med at jeg bare er "støl" i magen, i tillegg til litt ligamentsmerter. Og så har jeg nok forværret bekkenet litt med løftingen dessverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...