Johan Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Jeg forløftet meg på 2-åringen i går (syk stakkar) og har i dag vondt i bekken, men også i livmora kjennes det ut som. Tror det er muskelvondt, for det gjør veldig vondt når jeg nyser f.eks. Men kan det være farlig for lille frø? Tror egentlig ikke det, men liker ikke at det gjør såppas vondt...
ble_mamma_6august 09 Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 er det i sidene du får vondt når du nyser? det er vel fordi livmoren strammer seg.. jeg nyser veldig mye pga allergi.. å det gjør så vondt Men er visst helt normalt
Johan Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 Nei det er liksom i livmora, under, helt nede mot skambeinet og utover. Muskelfester??
ble_mamma_6august 09 Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 ja.. jeg kjenner det bare i ene siden da.. men kan være at jeg snur på meg.. men du kan uansett spørre lege eller jordmor Bedre å spør for mye enn for lite
Tyren78-09+12 Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Jeg løfter av og til mye tungt på arbeid. Legen sa det ikke var farlig så lenge jeg ikke måtte ta i så jeg ble "rød i ansiktet og skar grimaser" som han sa. Men jeg liker det ikke helt..for har en del stikninger i magen..
ble_mamma_6august 09 Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 lege og jordmor hos meg har sagt at jeg ikke må løfte tungt uansett.. Man skal jo ikke det dersom man er gravid..
Johan Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2009 Da regner jeg med at jeg bare er "støl" i magen, i tillegg til litt ligamentsmerter. Og så har jeg nok forværret bekkenet litt med løftingen dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå