Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Jeg klarer meg ikke uten rrettetanga. Takk gud for at den finnes. Har ikke mye krøller akkurat, men det bølger og svinger seg der det passer. Bruker også så sminke, går ikke ut uten foundation iallefall
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 hadde ikke klart meg uten sminke.. går ikke ut fra huset uten..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Tja, bodylotion (vaseline intensive care), må ha den hver dag, og hvertfall etter dusj. Og rosa Mum roll-on. M-sjokolade. Må ha det også hver dag;) Rart jeg er normalvektig, tenker jeg. Pepsi Max. Drikker lite annet. Ikke bra, men godt:) Og så har jeg vært avhengig av nesespray, men har klart å slutte med det, heldigvis. Joggebukser og kosebukser, klarer ikke annet når jeg er hjemme. ...og så røyker jeg, da.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Foundation og deodorant er VIKTIG for meg. Ellers så er det godt med litt godteri og noen glass rødvin da helga kommer : )
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Jeg er mest av alt avhengig av pcen min (chatte med venner og nysgjerriggjere på Facebook) Så er jeg avhengig av å ha kontroll på saker og ting.. Ellers så er jeg ikke avhengig av så mye.. Sminke er ingen nødvendighet, heller ikke strittetang, men føler meg desto finere de gangene jeg bruker esktra tid på badet da:)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Fuktighetskrem. Må ha det maaaaaange ganger for dagen. Bruker det på hele kroppen etter dusjen og før jeg skal sove. Pluss på hendene mine ca 100 ganger for dagen...hehe:) Sminke og balsam:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Pepsi max, mobilen, laptopen min (med internett), mye søvn, og bilen min!! Sånn utenom mat og drikke da =)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 Luft/ oksygen Mat Familien Sjokolade Renseprodukter for ansikt, intimsåpe, dusjsåpe, shampo, balsam, hårkur Bodylotion, øyekrem og ansiktskrem Deodorant Sminke Katten min Penger Ferie til utlandet minst en gang per år Tv'n Bøker Fine klær
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #10 Skrevet 7. mars 2009 Mat, drikke, bæsje, tisse, sove. Å nei. det var visst fysiske behov det
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #11 Skrevet 7. mars 2009 Jeg er blitt helt avhengig av ris, kylling kjøttdeig med sweet & sour sauce. Pepsi & snop. Make up Og dusje hver dag. Hårfarger. Extension og diverse.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #12 Skrevet 7. mars 2009 Mine Dermalogica hudpleieprodukter, sminken min (spes concealer og maskara og rouge), china keemun te, yade trippelsjokolade, (en liten bit hver dag), sushi noen ganger i mnd, potetgull i helgene.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #13 Skrevet 7. mars 2009 Tyggis...(sølvextra) Sminke(mineralpudder og mascara) Blistex(myyyke lepper er et must) Mobilen Og må ha noe junkfood i hvertfall en gang hver 14.dag....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #14 Skrevet 7. mars 2009 Jeg blir så imponert over de som klarer å ta 1 bit sjokolade:-) Det er umulig for meg. Lørdagsgodtet kan ikke kjøpes inn på tirsdag for å si det sånn!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #15 Skrevet 7. mars 2009 Rart ingen f er avhengig av lappen(bil)??? Det er ihvertfall jeg:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #16 Skrevet 7. mars 2009 Fru bekkenløsning er definitivt avhengig av bilen. Kaller den rullestolen min
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #18 Skrevet 7. mars 2009 Nesespray Cola Sjokolade/mat (overspiser/trøstespiser) Pinsett
MamiK Skrevet 7. mars 2009 #19 Skrevet 7. mars 2009 Jeg er avhengig av kjærlighet - fra kjæresten min. Fortsatt er jeg ganske avhengig av mamma og pappa - de er så greie å ha når jeg trenger hjelp til noe :-P Er avhengig av bilen min, og ganske avhengig av mobilen og internett. Er avhengig av Eight Hour Cream på leppene og til tørr hud på hender. Eventuelt Rosebud. Mer sånn skjønnhetsmessig er jeg avhengig av å bruke god frisørshampoo i håret mitt, og smøre meg med Dermologica-ansiktskrem. Når jeg er ute og reiser er jeg helt avhengig av nakkepute og sarong. Og solkrem seff. Jeg er avhengig av briller. Mat og luft og sånne selvfølgelige ting.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #22 Skrevet 7. mars 2009 hehe. Klarte ikke det da jeg amma, men nå når jeg har slutta klarer jeg fint en bit om dagen. Men før jeg fikk barn spiste jeg nesten aldri sjokolade da..For meg er det salte ting som jeg helst vil fråtse i;)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 7. mars 2009 #23 Skrevet 7. mars 2009 Linser/briller er nok laaangt oppe på lista mi! Fuktighetskrem og ansiktskrem Hårbørste og hårstrikk Tannbørste Skulle overlevd med dette, mat, mann og unger på en øde øy=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå