Glad_mor_85 Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Jeg er en av de trege menneskene som aldri klarer gjøre istand ting mange dager i forveien., Skal ha dåp i morra og sliter veldig. Kan man ha fine gullbukser som går under knærne i dåp?? Jeg har så lite skjørt og kjoler som passer meg, og har minimalt med penger. Noen sier at man ikke kan gå med bukser i dåp, kun skjørt og kjoler. stemmer det?? MÅ vite hva som er riktig....
fox`y Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Trenger vell ikke ha kjole eller skjørt i dåp, d er gammel tradisjon. i 1 mann sin dåp hadde jeg dress og 2 mann sin hadde jeg kjole. Man går i d man syns er fint og behagelig ( untatt joggeklær ol da). stilfult antrekk er mer en bra nokk:)
Glad_mor_85 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 Takk for svar. Hadde liksom funnet det perfekte fine og samtidig komfortabelt, men så hører jeg noen si at bukser ikke går ann. og da blir en stresset med 2 små barn og alene hjemme idag
Alba44 Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Jeg skal snart i dåp og skal ha på penbukse, så det går fint an )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå