Gå til innhold

Sippeguri:-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært ganske "stabil" når det gjelder hormoner og følelser i sv.skapet, men i dag er jeg HELT håpløs! Bare griner av alt og har ikke peiling på hvorfor.Jeg har ingenting å grine for egentlig! Flere som har det sånn? Er 32+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt et par sånne dager selv. Absolutt ikke noe gøy... Da hjelper det å drasse fram en overkoselig film, friends-dvdene eller en Harry Potter-bok. Hjelper iallfall på humøret mitt. Man må finne noe som tar tankene over på noe annet, og poff, så har man glemt at man har en hormonell grine-dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Helt normalt...er sånn selv. Husk - vi er gravide kvinner fulle av følelser og hormoner. I dag rant tårene bare fordi jeg fortalte en elev je har at på 2. trinn;" I morgen kommer Kari tilbake på jobb..."(riktignok etter en laang sykemeldingsperiode), men egentlig ikke noe å grine av...er bare sånn...:-)

 

Lykke til videre

Hilsen 32+3:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå om dagen skal det ikke mye til før tårene triller, av og til er det faktisk ingenting, bare kjenner jeg blir helt overvelmet av følelse og tårene spruter. Det har endret seg veldig de 2 siste ukene, før begynte jeg å gråte men kunne selv se hvor merkelig latterlig det var at det ble en slags blanding av latter og gråt. Men nå slår følelsene innover meg og jeg gråter sårt og lenge, nesten litt utrøstelig. Det verste synes jeg er at det dukker helt uventet opp uten noen foranledning. Heldigvis har jeg en mann som godtar at det er slik nå om dagen, og stiller opp med en skulder og klemmer i massevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada! Har da hatt et par runder med ustoppelige tårer jeg også... Og jeg har vært forskånet for hormongreier resten av svangerskapet (heldigvis). Mannen blir bare bekymret for at jeg skal ligge sånn og gråte når han ikke er hjemme (han jobber mye i utlandet), og selv om han egentlig ikke skjønner helt hva som foregår, så stiller han opp og holder rundt og gjør alle de riktige tingene : ) Føler meg ganske heldig, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...