Gå til innhold

Noen som IKKE er kvalm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er enda ikke kvalm. Går snart inn i min 6 uke. Er det et dårlig tegn og ikke være kvalm? Mye man skal lure på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i min 9. uke nå og har ikke antydning til kvalme, og føler meg mer opplagt enn på lenge - og nyyyter det! :) Får høre av de fleste (som vet at jeg er gravid) at jeg ser uforskammet opplagt ut, og det føles deilig *bank i bordet*

Var litt kvalm da jeg forventet mensen, og en dag (noen timer bare) da jeg var ca. 6 uker på vei. Ellers ingenting.

Skrevet

Bare vær glad for at du ikke er kvalm. Du er en av de heldige.

Er i min 7.uke og ikke merket noe kvalme, og kjempeglad for det.

Var ikke kvalm i forrige svangerskap heller, min første. Da fikk jeg gutt.

Da gikk jeg rundt og ventet på å bli kvalm, for det er liksom typisk symptom på graviditet. Jeg følte jeg gikk glipp av noe, merket liksom ikke noe til at jeg var gravid, før magen begynte bli synlig etter 4mnd. Etterhvert innså jeg at jeg bare var kjempeheldig. Alle gravide venninner var misunnelig på meg som ikke var kvalm.

Lurer på om det blir gutt denne gangen også.

Skrevet

Var ikke kvalm i det heeele tatt i forrige svangerskap. Merket ikke at jeg var gravid før jeg var 11 uker på vei engang. Fikk da en gutt.

Nå derimot er jeg SUPER kvalm. Har vært det i flere uker allerede. Er 8+0 i dag,så det kan fort vare en stund ennå, men det er helt greit.. Etter at jeg mistet i høst, er det eneste jeg kan tenke på at jeg håper spira sitter denne gangen. Koste hva det koste vil! :)

Skrevet

i mitt første svangerskap var jeg dritkvalm hele tiden, fra uke 6 - 14.. nå er jeg bare 4+4 enda, og har ikke kjent noe til kvalmen :P håper det vedvarer..

Skrevet

Er i min sjette uke, og er bare kvalm hvis det går veldig lang tid mellom måltidene (og veldig glad for det), men jeg tror ikke kvalmen slo til før jeg var 7 eller 8 uker på vei da jeg gikk gravid med dattera mi. Håper jeg slipper å være så mye kvalm denne gangen, men har også den følelsen at jeg ikke er "ordentelig" gravid før kvalmen slår til ...

Skrevet

Hei!

Jeg er i min 11. uke, og har ikke vært kvalm 1 dag dette svangerskapet heller. Vi fikk ei velskapt datter nov. 2007!

Du får nyte at du slipper å være kvalm. Det kan ikke være noe særlig å føle seg uggen over lengere tid.

Jeg nyter at jeg er like frisk og har masse energi:-)

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg er 4+3 og ikke kvalm..bare brekninger men det kommer vel av all hostinga...Gleder meg til kvalmen:)

Skrevet

Jeg er 10 uker på vei og har ikke vært kvalm. Har vært uggen, slik at det hjelper å spise, men ikke direkte kvalm. MEN jeg fikk omgangssyken fra datteren vår som går i bh så jeg har jo fått spydd litt dette svangerskapet allikevel, he he. Det var helt grusomt og jeg sender masse gode tanker ut til de som plages med dette symptomet. Og ønsker god og rask bedring!

Skrevet

Har ikke vært kvalm i mine to tidligere svangerskap, og heller ikke i dette så langt (5+6). Tror nok ikke det er et dårlig teng, nei... har fått to superperfekte unger! :-)

Skrevet

Jeg er 5+5 i dag og er heller ikke kvalm. Var ikke det i mitt 1.svangerskap heller;o) Nyt det!

Skrevet

Kvalmen har liksom forsvunnet litt...? Jeg var kjempekvalm tidligere i uka og nå blir jeg bare plutselig kvalm og svimmel når jeg er sulten,så da er det jo bare å putte noe i munnen! Jeg priser meg lykkelig hvis jeg kan ha det sånn! Men jeg er en del oppblåst da..når forsvinnner det? Håper ikke at det kan bety noe skummelt at kvalmen forsvinner..?

Skrevet

Var pittelitt kvalm i bølger i et par dager etter positiv test, men det var garantert psykisk;)

Ellers er jeg ikke kvalm i det hele tatt, håper det er arvelig for mamma har født 3 barn og var ikke kvalm en eneste dag med noen av oss:D Ikke mormor heller for den saks skyld.

Er veldig glad for å slippe kvalmen for jeg har en voldsom (instinktiv?) trang til å spise sunt og riktig om dan;)

Har ikke helt følelsen av å beskytte et lite individ enda, men føler veldig for å passe på megselv og kroppen min:)

Skrevet

Var bare litt uggen fra ca uke 6-9. Men bare spiste litt før jeg stod opp og regelmessig om formiddagen så gikk det greit :)

Nå er jeg 11 uker på vei, og nå kjenner jeg bare litt til det dersom jeg har hatt en natt med dårlig søvn.

Så jeg er en av de heldige som ikke har vert kvalm.

Forrige svangerskap var jeg sykemeldt i 2 uker pga kvalme (8-10), og var kvalm om morgenen et par uker etter dette igjen.

Skrevet

Eg er no 6 veke på vei, og har ikkje merka noe til kvalmen. Var heller ikkje kvalm med førstemann. :)

Skrevet

dette er mitt tredje svangerskap og jeg har ikke vært kvalm i noen av de. Venter nå barn nr 2 (forhåpentligvis går det bra denne gangen). Med første mann var jeg litt var på enkelte lukter, sist gang kom jeg til uke 8 og var ikke kvalm overhodet. Nå er jeg i uke 7 og finnes ikke kvalm nå heller.... håper og tror jeg ikke har "anlegg" for svangerskapskvalme!! hehehe....

så, overhodet ikke noe dårlig tegn og ikke være kvalm.

Skrevet

er vanlig å ikke være kvalm også... men det kan fortsatt komme

Skrevet

Godt å høre at det er fleire som ikkje er kvalme! Ein lurer jo på om ein er normal.. Eg er i 12.svangerskapsveke og har overhodet ikkje vore kvalm. Dette er mitt første svangerskap. Håper den fine formen vil vare! Har ikkje vore særlig trøtt heller. Vi er heldige!!

Skrevet

Jeg er 6+3 i dag og er ikke kvalm, men ekstremt trett...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...