Gå til innhold

God kommode...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt kommoder med gode skuffer som ikke setter seg fast eller blir ødelagte?

Er på jakt etter en stor kommode til å ha i gangen, ca 1,2-1,5m høy og ca 1,5-2meter bred. Har tittet litt på nett og skjønner at ikke så mange kommoder er så store, men har tenkt på at jeg evt kan sette flere smalere ved siden av hverandre. Men det viktigste er at skuffene fungerer.

Hva anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Malm fra Ikea. Finnes i mange forskjellige størrelser, store gode skuffer, lette å ta ut og inn og ganske fin i design.

Skrevet

Takk for svar. Er litt skeptisk til ikea for jeg har noen dårlige erfaringer med skuffer derfra, men det kan jo hende at disse er bedre.

Skrevet

Vi har ikke hatt noen problemer her - bortsett fra at jeg har tatt så hardt i at jeg har dratt ut hele skuffen, men det er jo jeg som feilberegner ;) Men de står jo ofte satt opp i butikken, så kan du jo teste der.

Skrevet

Malm fra Ikea, ja :o) Veldig fornøyd med dem.

Skrevet

Anbefaler og malm, har de på soverommet og de er supre. Rommer mye, og perfekt i en gang og på barnerom. Lette å dra inn og ut- koster litt og er stress å sette sammen men veldig bra kommode. Skal ha sanne i stuen i nye huset til å ha lys, duker og servietter i.

Skrevet

Vi har også Malm på rommet til lillegutt. Veldig fine skuffer. Lette å draut og inn og holderseg fint. Den vi har er 2,5 år gammel og god som ny:) Billig også.

Skrevet

Det høres ut som det er mange som har god erfaring med Malm, så kanskje jeg skal tørre det:-)

Vi skal ha den i gangen, har alt for lite plass til luer, votter, ullgensere osv osv der og vi har ganske stor gang, derfor stor kommode.

Tror ikke Hemnes er helt min stil på møbler, men ellers så var den fin den også.

Er det noen som har forslag fra andre steder enn Ikea eller er det ikea som har de beste kommodene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...