Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig klaffa d ;-P

Gratulera så masse!!! :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen tusen takk!

Hjalp den ropingå di vett du ;)

Ikkje gått opp for meg i det heila tatt, men e vel vanligt i begynnelsen.. Tenk at det itte 8 år med p-piller bare sko ta to månedar før eg va gravide! Føle meg kjempeheldige, jaffal når eg lese om andre her inne så har prøvd leeenge!

Skrevet

D e jo ein bragd! Trodde kje d va muligt itte så longe tid på pillene eg. Eg klarte d jo på 2 veker itte pilleslutt :-) Men då har eg bara brukt de sammenhengande halvaent år og då.

Vett kje heilt om eg våge å ver hundre prosent sikker eg endå. E jo bara 5+6 nå, så d kan fremdeles skje ting. MEN eg tenke kje nåke øve akkurat d, vil kje ver pessimist heller ;-) Glede oss kjempemasse me =D

Skrevet

Eg glei jo rett inn i vanlige syklus ittepå eg, va sikker på at eg va ein av dei så kom te å slita, typisk meg liksom :) Og når eg i tillegg har någen kilo for mye å drasa på så og visstnok kan gjørr at ting tar litt lengre ti va eg jaffal sikker på at eg måtte venta!

Nei eg våge jo ikkje å tenka heilt skikkeligt på det ennå eg heller, e bare 4+2 idag, så e jo fremdeles ting så kan gå gale.. men så du seie, me må ikkje værr pessimistar ;) Glede oss kjempemasse me og, men har jo ikkje peiling ka me går te då! :D

Skrevet

eg og trodde at eg kom te på bruka laaange tid. Alle sa d at d tar månadsvis, kanskje til å me oppte et år før pillene e heilt ute av systeme! Å siden samboaren har reise jobb å e vekke nesten 2 uker i slengen, så fant me ut at då va d best å begynna å prøva litt tidligare enn planlagt :-) Sko kje begynt før te sommaren me, men regna kje me at EL sko komma allerede i første friukå hans :-)) Men kan kje sei at eg klage akkurat ;-)

Ser nå kje ut som om eg har no grunn te å ha dårlige følelse, me tanke på at eg blir dårlige et par gonger te dagen nå. Heldigvis så har d kje blitt mer enn ein uggen følelse ennå, men eg e kje så optimistiske te at d komme te å holda seg på detta nivåe.

Men men, så lenge d e ein goe grunn for d så ska eg heller tåla d ;-)

Få den fusste e skummelt! Hørre masse skrekkhistoriar fra andre om kor slitandes det e, å så e d nåken så seie at d e jo nesten ferie, for i begynnelsen så gjør kje ungen no aent enn å sova å eta lika vel.. Så e d kje i nærheten av nåken av dei to tingene! :-) Men kjekkt e d, uten tvil ;-)

Skrevet

Heldige me då :)

Syns alt e kjempeskummelt, men får nå håpa at det går seg te.. E ikkje gått opp for meg i det heila tatt at det faktisk vokse någe inni meg, får litt sånn småsjokk kvar gong eg tenke på det :)

E heldigvis ikkje begynt å bli dårlige ennå (kan jo værr eg e heldige å sleppe), men eg e jo bare..4+3 blir det vel nå? Men eg må vel sei at det eg absolutt grue meg mest te, dersom detta i magen min klore seg fast 8 månedar te, e sjølve fødselen.. Har hørrt så masse skrekkhistoriar, og så har eg ikkje den fjernaste anelse om ka eg ska forbereda meg på.. Men de e vel ingen så klare å forbereda seg på det tenke eg!

Herregud e så sinnsykt trøtte om dagane altså.. 8 timar foran skjermen me tall på jobb hjelpe ikkje akkurat heller..å så har eg gitt opp kaffidrikkingå og, så eg e heilt skutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...