maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Tusen tusen takk! Hjalp den ropingå di vett du Ikkje gått opp for meg i det heila tatt, men e vel vanligt i begynnelsen.. Tenk at det itte 8 år med p-piller bare sko ta to månedar før eg va gravide! Føle meg kjempeheldige, jaffal når eg lese om andre her inne så har prøvd leeenge!
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 D e jo ein bragd! Trodde kje d va muligt itte så longe tid på pillene eg. Eg klarte d jo på 2 veker itte pilleslutt :-) Men då har eg bara brukt de sammenhengande halvaent år og då. Vett kje heilt om eg våge å ver hundre prosent sikker eg endå. E jo bara 5+6 nå, så d kan fremdeles skje ting. MEN eg tenke kje nåke øve akkurat d, vil kje ver pessimist heller ;-) Glede oss kjempemasse me =D
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Eg glei jo rett inn i vanlige syklus ittepå eg, va sikker på at eg va ein av dei så kom te å slita, typisk meg liksom Og når eg i tillegg har någen kilo for mye å drasa på så og visstnok kan gjørr at ting tar litt lengre ti va eg jaffal sikker på at eg måtte venta! Nei eg våge jo ikkje å tenka heilt skikkeligt på det ennå eg heller, e bare 4+2 idag, så e jo fremdeles ting så kan gå gale.. men så du seie, me må ikkje værr pessimistar Glede oss kjempemasse me og, men har jo ikkje peiling ka me går te då!
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 eg og trodde at eg kom te på bruka laaange tid. Alle sa d at d tar månadsvis, kanskje til å me oppte et år før pillene e heilt ute av systeme! Å siden samboaren har reise jobb å e vekke nesten 2 uker i slengen, så fant me ut at då va d best å begynna å prøva litt tidligare enn planlagt :-) Sko kje begynt før te sommaren me, men regna kje me at EL sko komma allerede i første friukå hans :-)) Men kan kje sei at eg klage akkurat ;-) Ser nå kje ut som om eg har no grunn te å ha dårlige følelse, me tanke på at eg blir dårlige et par gonger te dagen nå. Heldigvis så har d kje blitt mer enn ein uggen følelse ennå, men eg e kje så optimistiske te at d komme te å holda seg på detta nivåe. Men men, så lenge d e ein goe grunn for d så ska eg heller tåla d ;-) Få den fusste e skummelt! Hørre masse skrekkhistoriar fra andre om kor slitandes det e, å så e d nåken så seie at d e jo nesten ferie, for i begynnelsen så gjør kje ungen no aent enn å sova å eta lika vel.. Så e d kje i nærheten av nåken av dei to tingene! :-) Men kjekkt e d, uten tvil ;-)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Heldige me då Syns alt e kjempeskummelt, men får nå håpa at det går seg te.. E ikkje gått opp for meg i det heila tatt at det faktisk vokse någe inni meg, får litt sånn småsjokk kvar gong eg tenke på det E heldigvis ikkje begynt å bli dårlige ennå (kan jo værr eg e heldige å sleppe), men eg e jo bare..4+3 blir det vel nå? Men eg må vel sei at det eg absolutt grue meg mest te, dersom detta i magen min klore seg fast 8 månedar te, e sjølve fødselen.. Har hørrt så masse skrekkhistoriar, og så har eg ikkje den fjernaste anelse om ka eg ska forbereda meg på.. Men de e vel ingen så klare å forbereda seg på det tenke eg! Herregud e så sinnsykt trøtte om dagane altså.. 8 timar foran skjermen me tall på jobb hjelpe ikkje akkurat heller..å så har eg gitt opp kaffidrikkingå og, så eg e heilt skutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå