£adybird Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Hva kan jeg gjøre for å få satt den i gang. Er skikkelig lei av å ha vondt i bekkenet...
Berta_78 Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Er redd du føder når kroppen er klar... Jeg prøvde "alt" - supersterk karri, bringebær, trappeløping, spensthopp, trimme busker, grave bed osv osv Jeg hadde riktinok sex noen timer før vannet gikk, og kan således sikkert med hard godvilje skylde på det, men 12 dager over tiden skal vi ikke utelukke at det rett og slett bare var på tide.... ;-) Smør deg med tålmodighet, du. Blir det for ille, kan du sikkert snakke med sykehuset om ignagsettelse. Lykke til :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Jeg spiste taco med to poser tacokrydder på en kjøttdeig på lørdagn og søndagen. Fødte på mandagen ) Var dagen før termin, så det kan være jeg ville født uansett )
Tired mama Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Åh, ja!! Har et veldig godt tips!!!! :-) Første gang jeg var gravid, prøvde jeg masse kjerringråd som f.eks. lakrisrotte osv. Drakk og drakk og drakk. Gikk 5 dager over. Denne gangen bestemte jeg meg for å ikke prøve alle mulige slags kjerringråd, men heller ha sex. Det er visst det eneste som funker, hørte jeg. Jeg hadde egentlig termin i dag. Var sikker på at jeg skulle gå over denne gangen også, men hadde ikke særlig lyst til det. Derfor hadde sambo og jeg sex forrige lørdag. Rundt 21-tiden. Kl. 00.30 startet riene. Var veldig usikker på om det var noe på gang allerede. Men det var det jammen!! Gutten vår ble født kl. 11.30 dagen etter! 6 dager FØR termin! :-) Jordmoren sa at morkaken så veldig ferdig og "oppspist" ut, så det kan være at man må være moden for at sex skal funke altså. Men det funket altså på oss!! :-) Husk å ligge på ryggen en stund etterpå, slik at livmormunnen får badet godt i sæden! Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå