4barns mor Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 For hver dag som går, kvalmen har nesten gitt seg helt, og jeg er i fin form. Er 10+6 i dag. Tenkte jeg skulle prøve å gjøre litt her hjemme for en gangs skyld.
Oktober_baby Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Det samme her, er i uke 10, og deilig å slippe å være kvalem absolutt hele tiden! Nå er det kun morgen og i bilen, enkelt og greit :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå