NewB Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Hei! Endelig berget over i 2.trimester etter et par uheldige runder først. Skal visst ikke være helt bekymringsfritt denne gangen heller. Har vært på ultralyd og fått konstatert omphalocele hos fosteret (utposning ved navelen med mulig litt av tynntarmen på utsiden). Dette gir visst økt sjanse for at det er en kromosonfeil hos fosteret, så fostervannsprøve er tatt. Venter på svar med hjertet i halsen. Noen som har noe erfaring med dette? Gjerne også noen solskinnshistorier!!
♥Axinija♥ Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Uff, kan ikke forestille meg hvordan den nyheten var å fordøye....Har ingen erfaring med dette selv, ei aldri hørt om noe sånt... Trodde det var normalt at tarmene lå som en utposing i navelen, frem til det ble mer plass i magen? Uansett, håper og krysser fingrene for dere og at dere får en god nyhet! Klem
ble_mamma_6august 09 Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Kan desverre ikke hjelpe deg. Men sender deg varme tanker og ønsker deg lykke til, og håper dette går bra! Stor klem fra oss 2an
Artica Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Hei. Jeg fikk et barn for noen år siden som hadde større misdannelse enn ditt barn, men han hadde også en av diagnosene som barnet ditt hadde. De trodde også at det var kromosonfeil, og fikk tatt forstervannsprøve. Ingen kromosonfeil. Bar frem gutten min, men det var utrolig vondt å gå gravid uten å vite om han ville få leve videre eller ikke. Han ble født 5 uker fortidlig, og er i dag en aktiv gutt på lik linje som sine jevnaldrende. Flink på skolen, og har gode venner. Lykke til med alt, håper det går bra for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå