1+1 ble 5 Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 noen som har erfaring med dette?? gode/ dårlige? og hvilken anbefaler dere?? ser for meg at det vil være veldig praktisk for meg og kunne bære gutten min på seks uker slik innimellom...men trenger å høre erfaringer om det er så lurt som jeg innbiller meg=O)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Du kan jo bruke lommeslynge, den kan du bruke fra fødselen av.....hvis du går in på tettinntil så finner du linker der eller bare google
lillebøllaspringmadrass Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Jeg bruker ringslynge helt fra starten. Har den med på sykehuset og bærer barnet i den om jeg skal noe sted:) Gidder ikke den ekkle plastboksen med hjul.. www.tettinntil.no der får du mer info:) Anbefaler bæring på det varmeste:)
miriams Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Brukte vevd bæresjal med jenta mi (født nov 05) i mange måneder og var superfornøyd med det. Neste baby kommer i mai. Da har jeg kjøpt inn et elastisk sjal, planlegger å bære henne fra hun er født. Jeg synes sjal er helt genialt. Det tilpasses veldig godt til kroppen min, og bærecomforten er stor!! Lykke til. Tettinntil er et godt nettsted
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 jeg kunne tenke meg dette også.men ett sisste spørsmål...hva gjør man om man detter med ungen ? :S:S noen som har tenkt på det?
miriams Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Detter man forover med barnet i armene, i babybjørn eller i sjal er det neppe særlig bra. Men tror ikke at det er verre med sjal enn ellers....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå