AussieAnette Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Hei. Jeg er på slutten av mitt første trimester, men jeg skriver til dere ettersom kanskje dere har mer erfaringer med den berømte fødselsstripen. Jeg har fått en sammenhengende bruk strek fra navlen og nedover. Hva kommer dette av, og hva betyr det? Og er det ikke litt tidlig? Håper på svar
to_tette? Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 i uke 32 jeg, og ingen stripe... men fikk en veldig tydelig stripe forrige gang, mørk brun stripe midt på magen, fra bunn til topp den er helt borte nå, babyen er 20 mnd. tror det tok noen mnd til et halvt år før den var helt borte. husker ikke akkurat hvor lang tid det tok. Fikk den ikke så tidlig som uke 11 da. tror det var 2-3 måneder før termin hvis du har mye pigment i huden kan du kanskje få den tidlig? er helst kvinner med mørk eller oliven farget hud som får en slik stripe har jeg lest, selv er jeg hvit som et blendahvitt laken... tror ikke det betyr så mye, det er vel bare pigment. senere i svangerskapet vil jo magemusklene begynne å gå ut til hver sin side, vet ikke om det har noe å si for stripa
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Jeg fikk det i ca uke 11 jeg også. men den er fortsatt like svak som den var da... men det synes.
AussieAnette Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2009 Ja, jeg har ganske mørk hud, så kanskje det er derfor. Litt spesielt, og moro å se hvordan kroppen forandrer seg. Takk for svar jenter
♥REBECCA♥ Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 mitt tredje svangerskap og aldri hatt den stripen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå