Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og siden jeg er 2 dager over termin, regner jeg med at dette tyder på fødsel snart.

Var hos jordmor og ble "strippet" i går i tillegg til en dose til med modningsakupunktur.

Hadde smårier i flere timer før det gav seg på ettermiddagen.

Har sovet kjempegodt i natt før første gang på leeeeeenge og klart å gå på do både i går og i dag uten problemer.

(har slitt med forstoppelse siden november)

Snuppa skal overnatte hos bestemor i natt, så hadde jo passet fint om hun kunne våkne opp i morgen og være storesøster til en liten søster eller bror.

Kryss fingrene for meg og send gjerne masse fødestøv....hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres veldig sånn ut ja! proppen min gikk for 5 dager siden, men jeg har lenge til termin, men hos deg er jo mange tegn på fødsel igang...

krysser fingre! lykke til!

Skrevet

Så spennende:) Var og på modning akupunktur i går, hatt murringer i natt, men sov veldig dårlig (har vært for oppgiret)

Idag gikk slimproppen. Er 2 dager til min termin, og 7 dager til ul termin.

Hva sies om sex når proppen er gått?

Skrevet

Takk for det:)

Bubba: sex skal ikke ha noe å si så lenge vannet fortsatt er inntakt.

Babyen ligger velig godt beskyttet inni der.

Forrige gang gikk proppen flere uker før fødsel, og vi hadde sex helt frem til dagen før snuppa meldte sin ankomst:)

Så bare kos deg;)

Skrevet

Så flott!

Eg går og ventar på min propp. Har masse "magekramper" i dag, her er eitt eller anna på gong. Veit ikkje heilt kva endå, men det minner mistenkeleg om starten på ein fødsel, slik fødslane mine har vore. 9 dagar til termin, så eg e klar som eit egg. Håpar det ikkje dabbar av og forsvinn.

Lykke til! Det må jo skje ganske så snart med deg!

Skrevet

super stas!!!!!!!! masse lykke til snuppa! stooooooooooor klem

Skrevet

Ok:) Da er det bare å kose seg.. hehe=)

Håper for din del det skjer snart, er nok veldig lange dager på overtid! Lykke til:)

Skrevet

min propp gikk også idag! er 8 dager over termin og ble strippet på sykehuset i går.

håper det blir baby i løpet av helgen nå altså!

Skrevet

Lykke til kanINA - sender masse fødestøv! =)

Skrevet

så bra!! Masse lykke til og fødestøv er herved sendt! Eg er jo så grønn at eg må spør HVORDAN den såg ut eg da, er det sånn at når den kommer så merker du det - at du ser at DETTE er proppen??

Skrevet

Denne gangen var den gul/brun og slimete, var en del blod i den, det hadde jeg ikke sist.

Merket det da jeg skulle tørke meg etter et dobesøk fordi papiret bare "gled" så lett på en måte, var blod og slim på det og da jeg så ned i do forstod jeg hvorfor.

Du er ikke i tvil når det først skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...