Gå til innhold

Ekkel lukt nedentil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig råtten fisk.

Hva kan dette være? Har aldri opplevd denne stanken før:S Utfloden er skikkelig tynn også.

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakteriell vaginose sies vel å lukte noe a'la råtten fisk. Sjekk ut doktoronline.no, der finner du sikkert litt om temaet. Jeg tror du må ha behandling med medikament for å bli kvitt det, men jeg er ikke sikker.

Skrevet

Denne var lett å svare på;) Bakteriell vaginose heter det. Ta en tur til legen så får du medisin;)

Skrevet

Hvordan får man bakteriell vagiose? Og hvordan kan jeg unngå det i fremtiden?

Hva slags medisin får man? Penicillin?

Æsj, lenge til mandag! Jeg som syns jeg har hatt vond lukt før liksom, men nå er det helt grusomt. :S

Tusen takk for svar.

Skrevet

En får det slik en får soppinfeksjon; helt alene. Forskjellen er at der er oppblomstring av noen bakterier, i stedet for sopp. Det er en ubalanse i bakterieflorane. Jeg har kun hatt det en gang, for mange år siden. Det luktet verst under samleie/sex, noe som jo var fryktelig artig, da......

Husker ikke hvilken medisin jeg fikk, men mener det var tabletter.

Og ja, det lukter helt forjævlig.

Skrevet

Det kan komme av sex, for mye fuktighet nedentil,graviditet, og om man er litt kraftig og lårene disser mot hverandre.

Jeg har hatt det flere ganger, gå på apoteket å kjøp Canesten, det er en pille du stikker inn i skjeden og en krem som smøres på.

Lykke til, håper du blir kvitt det.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du er anonym her hi!?!?hehehe...neida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...