AussieAnette Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Hei. Jeg er på slutten av mitt første trimester, men jeg skriver til dere ettersom kanskje dere har mer erfaringer med den berømte fødselsstripen. Jeg har fått en sammenhengende bruk strek fra navlen og nedover. Hva kommer dette av, og hva betyr det? Og er det ikke litt tidlig? Håper på svar
imoen Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Noen får det tidlig, noen får det senere, noen får det ikke...Her er hva jeg fant på mammanett om linea fusca: Linea Fusca - stripe på magen Mange gravide kan et stykke ut i svangerskapet få en stipe på magen; Linea Fusca heter dette på fagspråket. Den høye produksjonen av graviditetshormoner medfører økt pigmentering hos gravide. Jeg er 18 fullgåtte og har ikke fått denne.
Solstråle77 Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Jeg fikk den ikke før rett før fødsel med den første min. Nå er jeg 24 fullgåtte uker og har enda ikke fått den.
LykkeligMamma89 Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har hatt den stripen fra før jeg ble gravid. Det syns jeg er veldig rart. Den var ikke så veldig synlig, men om jeg tok solarium så dukket den stripen veldig tydelig frem. Er ikke det litt rart???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå