Gå til innhold

Måtte avlyse bursdagselskapet i dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har spydd i hele natt. Og hun som hadde gledet seg sånn! Nå ligger hun her med bleie på. For et nederlag! 5 år og bleie!!!! Nesten værre enn å måtte avlyse selskapet.

Så nå står jeg her med ei enorm, rosa slott-kake, en haug med muffins og ei nydelig marsipankake med askepott på....

Håper bare hun blir såpass til i morgen når hun egentlig har bursdag og halve slekta kommer. Tragiske greier........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh.. Stakkars liten :(

Håpe ho kommer seg fort! God bedring!

Skrevet

huff stakkars lita:( god bedring. så håper jeg hun blir frisk til i morgen.

Skrevet

Uff da ! Stakkars lita. Håper formen og humøret er på topp i morra.

Gratulerer med morra dagen da :)

Skrevet

Takk ofr det. Ser ut som hun klarer å holde på drikke nå, hvis hun tar små slurker. Godt er det, for de siste timene kom det bare magesyre og det er så fælt....

Skrevet

Stakkars lita...

Håper hun kommer seg til i morgen da!

Lykke til!

Skrevet

blir fine kaker til familieselskapet da! så innmari kjipt. stakars liten!

Skrevet

Stakkars liten..skikkelig surt!! Det føles sikkert himla urettferdig for en 5 åring=( Håper det blir en fin dag i morgen da iallefall=)

Skrevet

Hvorfor har hun bleie på???!!! har hun diare...?

Uansett tror jeg ikke det er noe sjakktrekk akkurat...

Skrevet

uff stakkars bursdagsbarnet:( men hvis det er noen trøst så kastet eldste her opp natt til onsdag og var slapp og hadde litt feber den dagen.

Torsdagen var hun i knall form igjen,så det kom og gikk ihvertfall fort her. Håpe det er sånn hos dere også.

Gratulerer med 5 åringen!

Skrevet

Takk. Hun syntes det var helt greit å avlyse for ho var så dårlig. Og da kunne vi jo kose oss med masse kaker alene i helga:) hehe. ho er så god.

Skrevet

Stakkar liten. Får håpe hun er bra igjen i morgen. Lillegutt her på 2,5 år spøy fra 19.00 til 24.00 i går kveld og sov på badegulvet i natt, men i dag er han i strålende form og leker som normalt, så det er håp for morgendagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...