Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ja, hva trener du? Hvor ofte trener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg trener styrke på Elixia 4 dager i uken, litt kombinert med kondisjonstrening som sykkel, løping, roing, Men foretrekker å sykle ute i marka på sommern,

Trener bryting 2-3 dager i uken ved siden av og nå, men det startet jeg med i år, før drev jeg med ridning ved siden av styrketreningen..

Foretrekker å kombinere litt, man kan gå litt lei innimellom.. du da , hi?

Skrevet

Ja det glemte jeg jo å skrive...:)

Trener på Spenst. For tida mye spinning (3 ganger i uka) + styrketrening.

På sommeren er jeg gla i å gå i skogen og på fjellet. Ikke så glad i jogging/løping, men elsker å gå i bratt terreng/oppoverbakker.

Skrevet

Trener spinning ca 4 ganger i uka og holder på med hest. Og 2 unger, og full jobb så det er jo "trening" det også... he, he... løper enten etter en buss til jobbe eller etter unga :-)

Skrevet

Så flinke dere er:):) her trener jeg kunn på elipsemaskinen når jeg har tid på kveldene. Med 2 barn på 1 og 3 år,fulljobb og en mann som har vært borte nesten 3 mnd nå så har jeg ikke tid til noen ting.

Skrevet

Trener litt kvar dag. Enten så er det ca 2x10 min styrke (mage/rygg + lår/rompe/armar), eller så er det ein god omgang på Wii Fit (litt jogg, step, rockering, div. styrke/yoga, litt balanse).

Får dårleg samvittighet viss eg ikkje trener i løpet av dagen, og skal sy inn bunaden til bryllaup i april, så då må eg berre passe på at eg kjem i den :o)

Skrevet

ja. 6 dager i uka. 1 dag tvinger jeg meg selv til å ha treningsfri. hehe.

trener litt forskjellig og litt avhengig av hvordan turnusen min er den uka men som regel trener jeg slik:

mandag: step/styrke

tirsdag: frivekter/kondisjon

onsdag: fri

torsdag:step

fredag:frivekter/spinning

lørdag:frivekter/kondisjon

søndag:spinning

når jeg trener frivekter så varmer jeg opp med litt løping. noen dager har jeg rene kondisøkter. da løper jeg som regel.

Skrevet

regnbuens barn

bryting? så kult. :DDD altså, sånn bryting på matte altså? jeg å vil! hehe.

Skrevet

Bryting på matte ja, men det heter jo egentlig grappling, det er ikke gresk /romersk bryting, men ligner, men ikke så mye regler, flere grep, kvelning og låser tillatt.

Skrevet

åhh så kult! men du er jo så pitteliten. hehe. får du ikke bank? :ler:

Skrevet

He he, nei jeg gir bank!

Det eneste problemet er å gå med gutta som veier 90-100 kg, da får man jo ikke puste under der!

Du får henge deg på når du er i Oslo.. he he

Skrevet
:o jeg er imponert! ;p jeg er så pysete når det kommer til sånne ting. var på boksetime her for noen mnd. siden og jeg synes det var så ubehagelig å slå etter hun jenta jeg ble "parret" med. Grøss. hehe.
Skrevet

he he, men det er bare å si ifra om du ombestemmer deg , er veldig gøy!

Skrevet

Hvordan får dere tid til å trene 6-7 ganger i uka? Har dere ikke jobb??

Jeg trener 3 ganger i uka på Elixia. Styrke, corebar og afrodans.

Skrevet

kakemonstermosedamen

joda, har jobb... Jobber i turnus så det derfor varierer programmet mitt litt fra uke til uke men jeg trener alltid like mange ganger. :D Trener før eller etter jobb. Tar med Lille i helgene/kveldene, eller hun er hjemme med kjæresten/besteforeldrene... En får tid til det man vil er mitt motto. hehe.

Skrevet

Trener innebandy 2 kvelder i uken, kamp ca annehver helg.

Prøver å komme med på spinning minst 1 kveld i uken.

Jogger hvis jeg får ånden over meg ;-P

Går masse i jobben.

Skrevet

Trener på nautilus 5 dager i uken, veksler mellom styrke, kondisjon og svømming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...