Regnbuens barn™ . Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Ja, jeg trener styrke på Elixia 4 dager i uken, litt kombinert med kondisjonstrening som sykkel, løping, roing, Men foretrekker å sykle ute i marka på sommern, Trener bryting 2-3 dager i uken ved siden av og nå, men det startet jeg med i år, før drev jeg med ridning ved siden av styrketreningen.. Foretrekker å kombinere litt, man kan gå litt lei innimellom.. du da , hi?
Tonita Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 Ja det glemte jeg jo å skrive... Trener på Spenst. For tida mye spinning (3 ganger i uka) + styrketrening. På sommeren er jeg gla i å gå i skogen og på fjellet. Ikke så glad i jogging/løping, men elsker å gå i bratt terreng/oppoverbakker.
Zitro Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Trener spinning ca 4 ganger i uka og holder på med hest. Og 2 unger, og full jobb så det er jo "trening" det også... he, he... løper enten etter en buss til jobbe eller etter unga :-)
fox`y Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Så flinke dere er:) her trener jeg kunn på elipsemaskinen når jeg har tid på kveldene. Med 2 barn på 1 og 3 år,fulljobb og en mann som har vært borte nesten 3 mnd nå så har jeg ikke tid til noen ting.
Ranveig R Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Trener litt kvar dag. Enten så er det ca 2x10 min styrke (mage/rygg + lår/rompe/armar), eller så er det ein god omgang på Wii Fit (litt jogg, step, rockering, div. styrke/yoga, litt balanse). Får dårleg samvittighet viss eg ikkje trener i løpet av dagen, og skal sy inn bunaden til bryllaup i april, så då må eg berre passe på at eg kjem i den )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 ja. 6 dager i uka. 1 dag tvinger jeg meg selv til å ha treningsfri. hehe. trener litt forskjellig og litt avhengig av hvordan turnusen min er den uka men som regel trener jeg slik: mandag: step/styrke tirsdag: frivekter/kondisjon onsdag: fri torsdag:step fredag:frivekter/spinning lørdag:frivekter/kondisjon søndag:spinning når jeg trener frivekter så varmer jeg opp med litt løping. noen dager har jeg rene kondisøkter. da løper jeg som regel.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 regnbuens barn bryting? så kult. :DDD altså, sånn bryting på matte altså? jeg å vil! hehe.
Regnbuens barn™ . Skrevet 7. mars 2009 #10 Skrevet 7. mars 2009 Bryting på matte ja, men det heter jo egentlig grappling, det er ikke gresk /romersk bryting, men ligner, men ikke så mye regler, flere grep, kvelning og låser tillatt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. mars 2009 #11 Skrevet 7. mars 2009 åhh så kult! men du er jo så pitteliten. hehe. får du ikke bank?
Regnbuens barn™ . Skrevet 7. mars 2009 #12 Skrevet 7. mars 2009 He he, nei jeg gir bank! Det eneste problemet er å gå med gutta som veier 90-100 kg, da får man jo ikke puste under der! Du får henge deg på når du er i Oslo.. he he
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. mars 2009 #13 Skrevet 7. mars 2009 jeg er imponert! ;p jeg er så pysete når det kommer til sånne ting. var på boksetime her for noen mnd. siden og jeg synes det var så ubehagelig å slå etter hun jenta jeg ble "parret" med. Grøss. hehe.
Regnbuens barn™ . Skrevet 7. mars 2009 #14 Skrevet 7. mars 2009 he he, men det er bare å si ifra om du ombestemmer deg , er veldig gøy!
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #15 Skrevet 7. mars 2009 Hvordan får dere tid til å trene 6-7 ganger i uka? Har dere ikke jobb?? Jeg trener 3 ganger i uka på Elixia. Styrke, corebar og afrodans.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. mars 2009 #16 Skrevet 7. mars 2009 kakemonstermosedamen joda, har jobb... Jobber i turnus så det derfor varierer programmet mitt litt fra uke til uke men jeg trener alltid like mange ganger. Trener før eller etter jobb. Tar med Lille i helgene/kveldene, eller hun er hjemme med kjæresten/besteforeldrene... En får tid til det man vil er mitt motto. hehe.
frk Nilsen Skrevet 7. mars 2009 #17 Skrevet 7. mars 2009 Trener innebandy 2 kvelder i uken, kamp ca annehver helg. Prøver å komme med på spinning minst 1 kveld i uken. Jogger hvis jeg får ånden over meg ;-P Går masse i jobben.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 7. mars 2009 #18 Skrevet 7. mars 2009 Trener på nautilus 5 dager i uken, veksler mellom styrke, kondisjon og svømming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå