Leona77 Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Etter litt blødninger i en uke og lav hcg med dårlig stigning, mistet jeg i går. Har ikke hatt vondt før i går, men da jeg var i begravelse (av alle ting) merket jeg at smertene kom, da jeg kom hjem så jeg at det var begynt å blø mer, så da skjønte jeg at det gikk galt. Tror alt har kommet ut, men fikk beskjed av lege på Ahus å ta en tur innom til mandag (hadde time fra før). Men vi prøver igjen!! Har god tro på at vi skal få det til en gang, var bare ikke akkurat nå.... Håper jeg snart er tilbake her
makkapakka med spire Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Off så trist da, men bra at du er ved godt mot:O) De sier jo at en blir fort gravid igjen etter en SA. Håper du snart er tilbake.. Og ta godt vare på deg selv:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå