Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter litt blødninger i en uke og lav hcg med dårlig stigning, mistet jeg i går. Har ikke hatt vondt før i går, men da jeg var i begravelse (av alle ting) merket jeg at smertene kom, da jeg kom hjem så jeg at det var begynt å blø mer, så da skjønte jeg at det gikk galt. Tror alt har kommet ut, men fikk beskjed av lege på Ahus å ta en tur innom til mandag (hadde time fra før).

 

Men vi prøver igjen!! :) Har god tro på at vi skal få det til en gang, var bare ikke akkurat nå....

Håper jeg snart er tilbake her :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off så trist da, men bra at du er ved godt mot:O)

De sier jo at en blir fort gravid igjen etter en SA. Håper du snart er tilbake.. Og ta godt vare på deg selv:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...