Gå til innhold

Jaaaa, jaaaa, jaaaaaaaaaahh


Jahoo

Anbefalte innlegg

Endelig! Trodde jeg skulle bli gal! Nå har vi prøvd og prøvd i 9 mnd! Tok en test på tirsdag og fikk negativt, men synes kroppen min har reagert annerledes denne mnd enn ellers (har følt på symptomene i 8 mnd nå). Jeg har vært svimmel, uggen og vondt i hodet, det har jeg ikke vært tidligere. Tirsdag var nok for tidlig for en test, men kunne ikke befri meg for tanken og tok en ny test i dag morges. Først var den kun en strek, men så var det helt tydelig en strek til,lysere enn den andre, men helt klart en strek! Så nå håper jeg virkelig det er sant! Jeg har danset rundt etter Røysopp sin låt happy up here, ledd og grått..

Endelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa! Gratulerer så masse! Det er en deilig følelse, ikke sant?:) Spesielt når dere har prøvd en stund. Nå er det bare å nyte tiden fremover!

 

klem fra Erika:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååååå mye! det er så morro å se at det kommer inn nye mennesker=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og gratulerer så masse! Well done ;-) og velkommen til novemberklubben. Gleder meg til å bli kjent med alle her inne!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye.... en utrolig deilig følelse å se den andre streken :-) Lykke til videre og velkommen til november klubben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok for sikkerhets skyld en test i dag morges også og samme streken viste seg. Nå gleder jeg meg så mye til mannen kommer fra hyttetur! Han vet det ikke ennå! Egentlig var det så rart for vi har vært sammen en hel liten evighet og i dag på telefonen sa han at det var så rart for han kunne ikke slutte og tenke på meg i hele går og at han savnet meg så det gjorde vondt. rare greier.. Tipper han blir veldig glad. han fikk for to år siden vite at han hadde lite sperm, men så tok vi en ny prøve i høst og den var helt ok. Jeg tok lapraskopi forrige måned og det var nok fint å få resnket litt opp i røra ;)

 

Gratulerer til dere alle sammen! Glad for å skrive med noen når ingen andre vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...