Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Man blir så sur og sinna at mannen ikke vil ha sex. Veldig effektiv prevansjon!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Man får en sprøyte som holder i 3mnd (tror jeg) før man må ta en ny. Ulempen er at hvis man reagerer på hormonene kan man ikke bare slutte å ta pillene, ta ut spiralen, ta av plasteret el, da må man bare gå og vente på at hormonene forsvinner ut av kroppen. Jeg tror jeg har hørt om en som har vært fornøyd med den og veldig mange flere som ikke har vært fornøyd.
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Hei! Jeg er èn av de som er superfornøyd med p-sprøyta!!! Har prøvd alskens piller av alle slag. No more, sier jeg bare! Av pillene ble jeg et hormontroll uten like, gikk opp i vekt og mistet all sex-lyst! P-sprøyta tok jeg hver 3. mnd (og det er viktig å være nøye på at det IKKE skal gå mer enn 90 dager mellom hver!!). Mensen kom bort (HALLELUJA!!), og jeg hadde absolutt ingen bivirkninger! Skal begynne med den igjen når jeg er ferdig med amminga. Kan kun snakke for meg selv, men vil absolutt anbefale deg å prøve den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå