Gå til innhold

Tørt hår og stygg hud :( Kjerringråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den lille tulla inne i magen min påvirker helt tydelig hormonbalansen, og særlig håret som er tørt og kjipt. Bruker frisørshampo og kurer, men synes det ikke blir mye bedring. Nå har jeg bestilt RedKen Anti-snap på nett, og håper at den skal gjøre underverker. Bruker Clinique til huden og drikker MASSE vanner, men det kommer stadig noen småkviser. Noen som har noen gode kjerringråd for disse plagene, eller noen produkter som har fungert bra for dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det problemet har jammen jeg også!!! Håret er tørt som hamp, psoriasisen i ansiktet gjør meg helt rød og flassete, og kvisene "pryder" panna mi som fregner... Aldeles forferdelig!!! Trodde jeg skulle gløde og bli vakker som gravid, haha!

Men: Sunsilk Brilliant Move leave-in hårcreme funker aldeles utmerket for meg, sammen med en balsam for tørt hår og en mild shampoo. Billig er den også! :)

Men tips mot tørr hud og kviser har jeg ikke, det hadde vært fint å få litt bukt med det...

Skrevet

Takk for tipset! Skal prøve meg på Sunsilk Brilliant Move og håper at håret glitrer etterpå. Ellers så får vi heller lide for et godt formål enn så lenge :) Skal du ha jente du også forresten?

Skrevet

Håret mitt er også blitt tørt etter jeg ble gravid.Jeg bruker sånn kur fra Clinique og den funker som bare det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...