Gå til innhold

mens-lignende smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fem uker i dag, og i natt våknet jeg med sterke mens-lignende smerter.

Kan noen være snill og si at dette er normalt?

Er skikkelig redd for å miste spiren :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også plaget av menslignende smerter den første tiden, tror det er ganske normalt. Men jeg blødde ikke da, bare den samme murrende følelsen.

Er nå snart i uke 11 og mensmurringene er nesten borte, kan ha et snev av og til, men de varer ikke lenge. Spurte legen min om det var normalt og han verken bekreftet eller avkreftet det (han var mann, hehe). Men han kunne se på UL (i uke 8) at det ikke var noe mensblod som ville komme, så det var betryggende.

Skrevet

Jeg er 5+6 idag og har også mens lignende smerter sånn av og til. Dette hadde jeg i forrige svangerskap også. Tror jeg hadde det de første 12 ukene hvis jeg ikke husker helt feil.

Så tror ikke du trenger å bekymre deg så lenge du ikke blør.

Skrevet

Tusen takk for svar, nå kan jeg senke skuldrene litt :)

Skrevet

Jeg er i uke 9+6 idag og jeg har hatt mensen 2 ganger etter at jeg ble gravid. Fikk vite da jeg var i uke 9 at jeg var på vei:-) Jeg har hatt veldig store smerter i magen og nederst i ryggen. MYE sterkere enn de jeg har pleid å ha når jeg har mensen.Var hos gynekolog å tok ultralyd og alt var bra med barnet. Snakket med legen og hun sa det var normalt å kjenne mensen smertene de første ukene i 1 trimester:-)

Klem sjarmi:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...