CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 har mistet to ganger i løp av det siste året( i uke 9 og 10) men endelig er jeg kommet til 2 trimester!! har sett knøttet på ul og, å alt så foreløpig bra ut:) så nå tror jeg at jeg kan puste litt ut, jm sa at sjansen for at dette skal gå bra er veldig stor.
♥Axinija♥ Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Hurra, Hurra!!!! Flyttet også inn idag, godt å se at vi hvertfall er 2 dagsferske.. hehe.... Nå skal jeg ut og gå med hundene... Klem
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 hehe:) ja, er greit å være fler! lurer på om vi er de eneste her med termin 20 sept? så på termin listene og det var mange flere der, men har ikke snakket med noen av dem på 1 trimester som jeg kjente igjen nickene til.. koselig å ha noen å slå følge med iallefall:)
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Hei, da er vi 3 kommer snikende hit jeg også. Termin 21. september! Dette er min første så jeg er veldig spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå