Gå til innhold

Har du lyst på gratis produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som buzzador får du tilsendt forskjellige produkter som du og vennene dine får teste - helt gratis. Du får teste

# Dagligvarer

# Godteri

# Kosmetikk

# Klær

# Biler

# Tekniske produkter

# Tjenester på Internett

Nå for tiden tenger de gravide og de som har babyer under 8 mndr for å teste babymat. Andre kan selvfølgelig også melde seg på! Veldig greit med gratisprodukter :o)

Hvis du vil registrere deg kan du følge denne¨linken :

https://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=Renate77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

er det ikke noe med "liten skrift"??? ikke noe baktanke på en måte med det?

høres jo veldig bra ut da...

er du med selv eller?

Skrevet

Men du glemte å informere om at det er en grunn til alle disse gratis produktene.

Man skal gi ut prøver til andre, og be om dems tilbakemelding. Man må også sende inn en rapport etter et par uker

Skrevet

det er ikke noe med liten skrift. Man får en stor pakke med ett eller annet produkt i posten. F.eks 12 idun ketchup-flasker. Så kan du gi så mange flasker du vil til vennene dine og ta resten selv. Etter noen uker svarer du på noen spørsmål om produktet. (et skjema du får på mail)

Ikke noe verre enn det :o)

Dette gjør de jo fordi de vil ha tilbakemeldinger på de produktene du og vennene dine tester.

Kjempekjekt! Jeg har vært med i over ett år.

Venter spent på neste kampanje nå. Tar ofte litt tid mellom kampanjene. Jeg har fått

*idun ketchup

*pedigree hundemat og dentastix (du krysser av om du har husdyr)

*Glade one touch

*Prøvekjøre bil (den tok jeg ikke imot, for hadde ikke tid)

Skrevet

Jeg har registrert meg!

Skrevet

må man ikke betale noe? ikke frakt heller?

vurdere sterkt å regsistrere oss :)

Skrevet

Neidda, man betaler ingenting :-)

Vi har vært med en god stund, og fått masse vareprøver. Eneste man må passe på er å gi tilbakemeldinger på produktene man tester ut, innen tidsfristen.

Skrevet

Jepp, og hvis man ikke gjør det er det ingen krise, men du får ikke tilbud om flere kampanjer.

Er kjempeartig! :o)

Skrevet

da er vi registrerte... blir spennende detta da!!!! takk for tipset :)

Skrevet

Bare hyggelig. Kan ta en stund før du får første kampanjen, men det er nå verdt å vente på. Kanskje du som snart skal ha barn får teste en del babyprodukter. De trenger jo gravide og babymødre nå. Har dessverre ikke baby lengre jeg :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...