Gå til innhold

Har du lyst på gratis produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som buzzador får du tilsendt forskjellige produkter som du og vennene dine får teste - helt gratis. Du får teste

# Dagligvarer

# Godteri

# Kosmetikk

# Klær

# Biler

# Tekniske produkter

# Tjenester på Internett

Nå for tiden tenger de gravide og de som har babyer under 8 mndr for å teste babymat. Andre kan selvfølgelig også melde seg på! Veldig greit med gratisprodukter :o)

Hvis du vil registrere deg kan du følge denne¨linken :

https://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=Renate77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva ha du fått å teste??

og hva er fordelen og ulempen me d??

Skrevet

Jeg har fått teste den nye idun ketchup (fikk 12 flasker), one touch duftspray (fikk 15 stk), hundemat (man krysser av på et registreringsskjema om man har dyr) og fikk tilbud om å teste en bil, men det hadde jeg ikke tid til.

Det er ingen ulemper, annet enn at du må på posten for å hente pakkene siden de er store :o)

Fordelene er jo alle gratis produktene man får! Jeg er veldig glad i sånt :o)

Skrevet

Du må (hvis du vil få testet flere produkter, da) svare på noen spørsmål om hva du og vennene dine synes om produktet ca en måned etter at du har mottatt pakken. Hele vitsen for dem er jo at de får vite hva folk synes om produktene :o)

Skrevet

Jeg fikk en stor pakke med uncle bens boil in bag ris og flere glass med sweet'n sour saus for testing:)

Skrevet

Veldig spent på hva neste kampanje blir :o)

Skrevet

Da har jeg registrert meg, Renate77. Fulgte linken din og skrev inn deg som rekvirent. Regner med du tjener noen poeng eller noe på det :P

Men det at jeg gravid fylte jeg jo ikke inn noe sted... Er det noe man skal opplyse om senere??

Og nå skal jeg bare følge med på mail'en min også kommer kampanjer og info ditt??

Skrevet

Jeg fikk heller ikke lagt inn noe sted at jeg er gravid.. hmm :-)

Skrevet

Hmm..... Dette stod i en mail fra dem:

Hei Renate77

Nå søker vi flere Buzzadorer og inviterer småbarnsforeldre til å være med!

Vi hatt flere kampanjer for barnemat som retter seg til foreldre med barn i alderen 6-7 måneder. Kampanjene har blitt veldig godt mottatt og vi kommer til å fortsette med dette også i framtiden. Derfor vil vi rekruttere flere Buzzadorer med barn opp til ca. 7 måneder. Gravide er også varmt velkommen!

Kanskje det er fordi dere kan oppdatere når dere har født sånn at de vet hvor gamle barn dere har med tanke på hvilke typer babyprodukter dere kan teste? Sikkert noe sånt.

Ja jeg får noen poeng hvis folk oppgir meg som en som har tipset andre, men jeg vet egentlig ikke helt hva de poengene skal være godt for.

Jaja.. Sikkert kjekt å ha, så takk for at du nevnte meg :o)

Skrevet

Det med de"veve"poengene er egentlig bare tull!

Jeg er den som leder hele ranking lista nemlig. Jo fler poeng man har, jo flere undersøkelser får man visst tilbud om. Men jeg har ikke fått flere enn vennene mine f.eks :P

Skrevet

Det med de"verve"poengene er egentlig bare tull!

Jeg er den som leder hele ranking lista nemlig. Jo fler poeng man har, jo flere undersøkelser får man visst tilbud om. Men jeg har ikke fått flere enn vennene mine f.eks :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...