Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Som buzzador får du tilsendt forskjellige produkter som du og vennene dine får teste - helt gratis. Du får teste # Dagligvarer # Godteri # Kosmetikk # Klær # Biler # Tekniske produkter # Tjenester på Internett Nå for tiden tenger de gravide og de som har babyer under 8 mndr for å teste babymat. Andre kan selvfølgelig også melde seg på! Veldig greit med gratisprodukter ) Hvis du vil registrere deg kan du følge denne¨linken : https://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=Renate77
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 har du vært buzzador lenge? jeg har vært det i over et år. men har ikke fått noen kampanjer siden i sommer. samme med venninnen min. føler oss litt glemt
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 Noen av venninnene mine har heller ikke fått noen kampanjer, men det kommer nok! Tok en stund før jeg fikk, men så plutselig fikk jeg både idun ketchup, hundemat, glade one touch og biltesting på ganske kort tid! Nå er det en stund siden sist, men det kommer vel )
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 ok. ja jeg fikk ketchup, nestle drikki, og tamponger ganske raskt etter hverandre. får bare smøre meg med tålmodighet. det er jo så gøy med gratisprodukter. spes når vi får så mye.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2009 Ja, ikke sant?? Jeg digger sånt )
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2009 dytter en gang til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå