Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Har ikke sett dem på apoteket (vitus) eller rema i alle fall...
Marsipan❤grisen Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Apotek 1 tror jeg skal ha dem iallefal. (Men er ikke 100 % sikker om jeg husker rett) Kanskje noen andre her kan bekrefte det ;-)
polarn & pyrene Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Her i byggda er det Apotek 1 som har de.
mamman til to gutter Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Allianseapoteket her solgte det før de ble Boots. Fikk beskjed om når jeg kjøpte opp siste rest at de kunne bestille til meg senere hvis jeg ville, men hadde ikke behov for det.
juliogjuleprinsesse Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 trodde de hadde gått ut av produksjon jeg, det sa de på apoteket her...
Fire småtroll Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 apotekhjem.no Ellers leste jeg på bim at noen hadde kjøpt på Barnas hus, kanskje de fortsetter med dem. Jeg fikk beskjed om at de norske apotek-kjedene slutter med dem fordi produsenten har skiftet til et overflatemiddel som ikke er godkjent i norge (enda), har spurt på tre forskjellige apoteker og de er slettet fra systemene deres så de kunne ikke spesielbestille til meg engang.. Men jeg har bestilt på apotekhjem.no da, veldig greit, hadde de to dager etterpå.
mamman til to gutter Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Det er et halvt år siden jeg kjøpte, så da tar jeg nok feil. Jeg ville brukt noen andre som er godkjent i Norge. Det er flere andre som "pakker" inn melka like bra, men husker ikke hva de heter.
Babyønske �� Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Thermobaby som fås kjøpt på Reflex er like gode, har prøvd begge deler og de er så godt som like. Thermobaby er kanskje litt tynnere og stivere enn Chicco, men syns ikke det har noe å si.
MissUnderCover Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 jeg fikk også beskjed om at de var gått ut av produskjon...
Silker Skrevet 7. mars 2009 #11 Skrevet 7. mars 2009 Medela sine er like gode, fåes på de fleste apotek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå