Gjest Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Hmmm, eldste på 19 mnd hadde endel blod i avføringen sin i sted. Ringte legevakten og der var både sykepleier og legen usikker og sa at jeg kunne vurdere det selv men at de tok ham inn til sjekk om vi kom nedover. Synes det er litt dårlig gjort å overlate til meg å vurdere når de ikke vet det de som er helsepersonell ... Hva hadde dere gjort? Dratt med dere to små til legevakten (har ikke barnevakt til minste) med potensiell lang ventetid, eller sett an om det kom mer blod ev. om formen ble dårligere?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Det kommer liksom litt ann på hvordan blod... Var bæsjen svart? Eller var det blod på bæsjen? Var bæsjen hard? Har han vondt i magen? Vondt for å bæsje?
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Bæsjen var brun og myk, og blodet var mer på bæsjen enn i den om du skjønner. Friskt rødt blod. Gutten er i fin form og det virket som om bæsjen kom greit uten masse trykking. Jeg antar at det bare er en rift litt oppi der, men ble enda mer usikker når de på sykehuset var usikre ... Kan jo kanskje se an den neste bleien og dra nedover om det kommer blod i den også.
Augustspire<3 Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Jeg ville sett det an til neste bleie, for friskt blod er det mest sansynlig en rift...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Adrian har slitt mye med magen, og vi har stadig blod i bæsjen. Han har hatt rifter. Det er ikke farlig, men ubehagelig. Hvis det blir veldig mye blod, synes jeg du skal ta han med til legen.
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Takk for svar begge to. Da venter jeg til det enten kommer mer eller usikkerheten tar overhånd ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå