Gå til innhold

Menssmerter under forventet mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå tre dager på "overtid", men har mens-smerter (iallefall noe som ligner) i ny og ne både igår og idag. Skal man ha det hvis man er gravid og mensen ikke kommer? :-) Noen opplevd likedan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symptomene er jo så forskjellige fra person til person. Men ta en test, hvis du er tre dager over tiden, så er det jo sannsynlig at du får utslag om du er gravid:)

Skrevet

Jeg har de samme smertene, føler jeg skal få mensen hvert øyeblikk... Dette har jeg følt i flere dager nå. (i tillegg til at jeg har lyserosa utflod enkelte dager..)

Dette er spennende! Tvi tvi til oss... :)

Skrevet

For min del har de aller første graviditetstegnene vært veldig lik menssmerter (2 barn fra før). Livmoren strekker på seg, de mensmurrende, stikkende smertene (lette) husker jeg veldig godt. Etterhvert (når jeg har vært fra ca 6-7 uker) har jeg følt mer på tretthet, småkvalme, tissetrengthet i tillegg. Det er derfor det for min del er helt umulig å vite hva kroppen min forteller meg før jeg har tatt en test.

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en test! Lykkelykke til:)

Skrevet

Problemet er at jeg har tatt fire tester siste uken, to som ikke fungerte (kom ingen kontrollstrek), en svakt positiv og en negativ(i riktig rekkefølge..). Alle testene var forskjellige merke. Har en haug med andre symptomer også, og har hatt småmurringer siden EL. Er trøtt og sliten hele tiden, blir ikke mett, større og ømme brystvorter, tisser hele tiden... osv:) Hvis jeg er gravid nå så er jeg 4+3.. Puh. :) Skal teste i løpet av helgen igjen! :)

Skrevet

Mye likt hos oss. Vi får holde hverandre oppdatert om hva som skjer! Kjøpt CB digital som jeg skal ta imorgen tidlig.. Spent, men prøver å ikke håpe for mye...! Jeg føler at TR kommer hele tiden nå, og løper på do for å sjekke støtt.. Men ingenting! Så dette er spennende....

TVI TVIII! :)

Skrevet

har 3 barn, men 5 svangerskap bak meg, der 2 endte i sa ( fikk beholde den ene tvillingen) og 1 ma og alle mine 5 svangerskap har det vært mensmurringer i mage og rygg som har vært de første tegnene

masse lykke til

Skrevet

Testet på morgenurinen idag, men negativ idag og. Jeg skjønner virkelig ikkeno.. Nå skal jeg vente et par dager og se om mensen ikke kommer snikende. Tester igjen på mandag..

Skrevet

Da jeg ble gravid i høst hadde jeg smerter helt som normalt i den perioden jeg skulle ha hatt mens, men det kom aldri noen blødning, for jeg var gravid.

De murringene man oftest har underveis i svangerskapet (som jeg også hadde) er mye mildere enn mine vanlige menssmerter, så det var absolutt menssmerter jeg hadde. Det går altså fint an å ha mensvondt men likevel være gravid.

Lykke til, begge to!

Skrevet

Hmmm. Takk for svar MK73!Nå klarte du å få opp håpet mitt litt igjen. Jeg har en god del menssmerter nå, var sikker på den skulle komme idag morges. Men neida! Ingen TR. Får noen nye tester i posten imorgen, så om ikke TR kommer da, så blir det testing fremover.. :) Puh!

Skrevet

Kommet noe TR enda? Her er det ikke et eneste tegn... Bortsett fra de hersens menssmertene som kommer og går! Håper TR holder seg unna!

Skrevet

dytt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...