Gå til innhold

Flinke husmødre som har tips? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må få skurt den skitne stekeovnen min i dag. Noen som har noen gode tips til meg? Det finnes helt sikkert noen gode kjerringråd el. lign for å løse opp fett og søl??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et supertips! Har tidligere hatet å vaske stekeovnen..helt til jeg oppdaget mr muscle ovnsrens!Den sprayer du inni hele ovnen.Den legger igjen et hvitt skum.Dette lar du virke en halvtimes tid.

Så er det bare å ta kjøkkenpapir og begynne å tørke av!Jeg pleier aldri å tro på sånne "fantastiske" reklamer,men denne er faktisk helt vannvittig effektiv!Alt løsner,og du får en ren og fin komfyr uten å skrape,gnikke og gni

Skrevet

For meg har ikke Mr Muscle ovnsrens funka slik noen sier her inne, tvert imot har jeg måtte skrubbe meg grønn og blå. Siste jeg har brukt er Cilit Bang beregnet for komfyr/stekeovn og gryteskrubb forsiktig på de verste flekkene. Eller Plumbo grill og ovnrens- og tro meg jeg har prøvd mye.

Men uansett så er vel det beste å ikke vente til det er inngrodd, for det er mulig Mr Muscle virker på lette flekker.

Lykke til- har en komfyr selv som skal tas inni- må få gjort det før magen er for stor- 3 måneder igjen til termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...