Gå til innhold

Har lyst å gå amok med Mastercarde..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilsen den pripne Finansrådgiveren som sier at sånn er fyfy til sine kunder.

HAHAHA,

Tror f....jeg gjør det, et øyeblikk med glede :-D

Er så drittlei dårlig råd, har vært et gert halvår, der "alt" har skjedd, og mannen har tjent nesten ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

;=D Har du råd til å gå amokk så gjør det!!! Men jeg er nå litt som Finansrådgiveren jeg da..... Fyfy å bruke penger man ikke har!

Skrevet

Kan forstå at du er drittlei dårlig råd. Ikke noe er så tærende som lite penger. Og hvem har ikke opplevd det i livet?

Men, om du klarer, så la være å bruk kortet!!! Koster mer enn det smaker. Og om inncomen ikke er helt på G for tiden, blir det ennå mer sveltihel.

Artig med den "pripne" finansrådgiveren:-) Hihihi....du er herlig!

Skrevet

He he... kunde tenkt meg å gå lit amok en gang i blandt jeg også. Har også en mann som tjener mindre en meg... 4 unger og ....... Ja det blir ikke så mye til overs i blandt.....

Men jeg holder meg langt unna kredittkort... Det går jo bra... Husk!! vi savner ingenting, vi har mat, klær, bil, snille barn, greie menn, jeg har en jobb jeg er gla i....Hva mer kan man forlange... :-)

Fast jeg vet det er tungt da regninger man ikke regnet med kommer...(gubben har vært hos tannlegen og fått beskjed om at det kommer å koste lit:-() .... da er det fristende og bruke kortet.....Ja uff og uff...

Men husk at vi har snille barn da:-))))

Er det ikke så, at det er de tunge tider vi vokser på.... hvis det er en trøst da???

Skrevet

Kanskje jeg skal ta en telefon til sjefen din????? Og fortelle om dine lyster:-DD

Nå nei du, jeg kjenner lysten, men penger som ikke er der, eller som kommer senere........ får man vente med å bruke til de faktisk er fysisk der:-))

Ha ha ha, men forstår deg altså. Særlig om mannen din har tjent mindre enn dere har tatt høyde for. Aldri gøy med penger som det er for få av.

Skrevet

Hehe, neida jeg holdt meg jeg ;-)

Aldri smart å bruke penger mann ikke har.

Kredittkort er noe dritt egentlig, veldig mange har kortgjeld i flerehundretusenkroner klassen, har brukt flitting, og har en innstilling om at det bare er å refinansiere inn i boliglånet, men det er dessverre ikke alltid det er så enkelt, så da sitter stakkarn der med skyhøye renter og betaler seg ihjel.

Skrevet

Ja så du luksusfellen her i uken som var??? Rister på hodet.

Har du lånt til toppen av pipa, er det vel ikke stort mer å hente:-/

Skrevet

Må bare nevne at jeg kjører skikkelig nazi-finansrådgivning på eldste gutten min også. Når han har fått sine mastercards i posten så har han levert dem til meg som har fått gleden av klippe dem i fillebiter før han er blitt fristet til å sette seg i gjeld;=D

Samme regimet kommer jeg til å kjøre på nestemann som snart blir 18... og dermed får "voksen-bankkort" utlevert!

Skrevet

Smart å gjøre Snulder! Skal jeg jammen huske på den dagen det blir aktuelt for de små her:-)

Men kortene mine får du aldri!

;-D

Skrevet

Kan hende jeg å hadde fått den lysta..Mye man kunne tenkt seg,men slike kort er noe dritt.Jeg vet hvor surt det er å betale tilbake penger man ikke har...Pappan min døde med kredittkortgjeld...Viste seg at det ikke var han som hadde brukt di,men alikevell måtte VI betale det.mens samoern kosa seg med beløpet hun tok ut rett før han døde.Skulle vært forbudt med slikt.

Jeg har nettopp ordna meg visakort.Men passa på å ordne kort uten kreditt.Jeg vil aldri aldri komme i den fella som mange desverre gjør.

Snulder,den der tok eldste mi =) Å det gjorde meg stolt!! Viser at di unge har lært en ting eller tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...