Gå til innhold

Jeg blir så frustrert! Trenger mange synspunkter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og guttungen bor ett godt stykke fra min egen familie og hans far (De bur på samme plass).

Jeg var hjemme i jula, mens guttungen var hos faren. Jeg fikk ikke ha han i jula, da far mente han ikke fikk mulighet til å ha han noe på ei stund grunnet jobb o.l. Så dermed fikk familien min og gudforeldre m.m nesten ikke sett han. Så jeg bestemte meg for en ferietur hjem nå i april så vi fikk god tid til alle sammen. Vi blir i 2 uker. Sa i fra til far om at me skulle hjem da, og at han kunne jo ha gutten ett par dager da siden han skulle jobbe. Og det ble han jo selfølgelig glad for. Men nå ringer han plutselig å sier han vil ha han 1 uke av de 2 ukene, for han jobber skift, og dermed passer det seg slik. Han ble kjempe sint når jeg sa nei, det var jo ikke det som var verken avtalen eller planen... Men altså hele poenget med turen er jo at jeg og gutten skulle få tid til å besøke alle som vi ikke fikk besøkt, og besteforeldrene vil jo gjerne ha tid med han også! Er det da dårlig av meg overfor far å si at han ikke får ha han 1 uke? Han skal jo seff få ha han, men da kanskje 2-3 dager, ikke en hel uke. Føler jeg alltid må gjøre som bf sier, ellers blir det "krig".

Er det dårlig gjort av meg nå? JEg føler det alltid blir sånn som barnefr har bestemt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å møtes litt på halvveien? At han kan komme litt utpå dagen, være der i to hele dager og komme til deg den 4. dagen?

Du er jo veldig heldig som har en far til barnet ditt som stiller opp så aktivt:)

Dere må jobbe litt med samarbeidet deres kanskje?

Skrevet

Foresten... hvordan er det med hans faste samvær? Hvor ofte er det?

Skrevet

Har ikke så lyst å brette ut om forholdet vi har, men han er egentlig ikke så interessert når det gjelder kontakt med guttungen. Det er kun når det passer for han. Er derfor jeg irriterer meg sånn over dette. Hadde vi hatt en god dialog og ett supert samarbeid hadde det aldri vært ett problem.

hi

Skrevet

Han har han kanskje 3-4 ggr i året x 14 dager

Ikke noe fast p.g.a jobb o.l

hi

Skrevet

Syns for barnets del at en prioritering av barnefar kanskje er viktigere enn besteforeldre, men det er min mening da...

Skrevet

Ja det e sikkert det når alt er "normalt". Er som sagt mye jeg ikke legger ut her.

Men skal ikke jeg og guttungen kunne reise hjem på ferie vi da, for da er det pappaens fulle rett å ha han? Er det jeg mener blir så feil..

Skrevet

Ønsker flere svar.....

Skrevet

Men er det så mange dere skal besøke slik at 1 uke blir knapt ?

Jeg ser ikke problemet, men nå kan ikke jeg sammenligne med noe heller da.

Er det langt unna der du bor ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...