Gå til innhold

Febermåleren viser 37,7


Anbefalte innlegg

Skrevet

på 1-åringen. Ville dere tatt henne med i bursdag i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

feber er 38g..

 

men hvordan er allmentilstanden hennes da?

 

virker hun frisk å rask hadde jeg dratt ja. er jo bare å dra hjem igjen:)

Skrevet

Hvis hun er frisk og ikke syk, så hadde vi dratt. For i det heletatt kalle det feber må en over 38. Hvorfor målte du henne hvis hun ikke er syk?

Skrevet

Hun hoster og er snørrete. Spiser litt mindre enn normalt. Men almenn tilstanden er egentlig grei. Hun krabber rundt og leker med søstra si. Det er et stykke å kjøre til bursdagen, så er liksom ikke bare å dra hjem igjen.

 

HI

Skrevet

Da hadde jeg ikke dratt. Spesielt siden det er bursdag og ungene gjerne blir verre utover dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...