Gjest Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Fiffig navn, egentlig, i "disse tider". Småtten fikk en bok: "hvem kan trøste Knøttet" av hun mumi-forfatteren (står helt stille på navnet nå). Og der omtales blant annet de 8 homsene som kom forbi. De kommer forbi i forskjellige settinge flere ganger i boka. De er pitte små med bustete hår. Jeg antar at det ikke ment å være en sammenheng med homofile, men mannen flirer like mye hver gang jeg leser den der høyt og kommer til delen med homsene. Sitter og flirer ved kjøkkenbordet, hehe.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 hehe. Det der har vi ledd av og! Så en mumitrolletfilm på kino, og der var det en som het homsen. Var samtlige foreldre som humra da ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå