Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fiffig navn, egentlig, i "disse tider".

 

Småtten fikk en bok: "hvem kan trøste Knøttet" av hun mumi-forfatteren (står helt stille på navnet nå). Og der omtales blant annet de 8 homsene som kom forbi. De kommer forbi i forskjellige settinge flere ganger i boka.

De er pitte små med bustete hår. Jeg antar at det ikke ment å være en sammenheng med homofile, men mannen flirer like mye hver gang jeg leser den der høyt og kommer til delen med homsene. Sitter og flirer ved kjøkkenbordet, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. Det der har vi ledd av og! Så en mumitrolletfilm på kino, og der var det en som het homsen. Var samtlige foreldre som humra da ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...